Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Patrik Skulski För att på fredagar och helger är det oftast fullproppat överallt, folk är skitfulla och det blir inte lika trevligt. Det är min gissning i alla fall.
Helt rätt Patrik. Vi är ju ännu ganska färska på det här så vi prövar oss fram och kollar vad som känns bäst.
Vi söker efter den optimala lokalen, tips och idéer är välkomna, maila mig på david at molarin.com
Allt annant än fredagar och lördagar är väl bra. Var det inte Jonas Gardell som sa att ett tecken på att man håller på att bli gammal är att man blir glad när man ser polisen i Tunnelbanan.
Betydligt trevligare på krogen då.
En timme till babbelsaft och fjolldrink! Någon vänlig själ som kan ge en liten pekare om exakt var Ekens pub ligger? Vid slussen har jag uppfattat, men sen då? (Hittar inget på nätet eller i Gula sidorna som heter Ekens pub).
Nej men usch, var du där också? Jag hade gått fram och snackat med dig om jag hade vetat att du var där. Var det du som satt bredvid Patrik Skulski med en iBook?
Skrevs ursprungligen av Mats 'Venger' Björnström Nej men usch, var du där också? Jag hade gått fram och snackat med dig om jag hade vetat att du var där. Var det du som satt bredvid Patrik Skulski med en iBook?
Japp
Ville du nånting speciellt?
Citat:
Och varför har du Junichiro Koizumi som avatar?
Egentligen hatar jag honom, hans parti och hans politik, men just den här bilden tycker jag ser så rolig ut