Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flippar på ipod Shuffle..!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Allvar nu börjar jag faktiskt tröttna på min Ipod...
Visst den e snygg men om man hela tiden måste lägga ner en massa tid på att ladda Ipod skräpet och sen upptäcker att den e helt jävl..tom på musik..Jag har bara haft problem med den hela tiden..Stoppar jag in den i usben på min pc så raderar den fan mina låtar direkt..Har försökt med 100000 olika inställningar men inget funkar..Samma sak det här med att man bara kan använda den på en dator e helt sjukt..Allvar vad tänkte dom som byggde skiten?!Nu ska vi bygga en mp3spleare som e skit snygg men det ska vara så kråglig som möjligt så att alla som anväder den blir total tokiga..!!
JAg har funderat på att köpa en Nano men jag vet fan inte det!!E den lika oduglig eller??nån som vet?!!
Annars så för jag köpa en såndär tok ful mp3spelare som iallafall funkar normalt...

Mvh en som snart häller bensin på min kära mp3 spelare och tänder på...!!!

Ursprungligen av LEXrasta:

Allvar nu börjar jag faktiskt tröttna på min Ipod...
Visst den e snygg men om man hela tiden måste lägga ner en massa tid på att ladda Ipod skräpet och sen upptäcker att den e helt jävl..tom på musik..Jag har bara haft problem med den hela tiden..Stoppar jag in den i usben på min pc så raderar den fan mina låtar direkt..Har försökt med 100000 olika inställningar men inget funkar..Samma sak det här med att man bara kan använda den på en dator e helt sjukt..Allvar vad tänkte dom som byggde skiten?!Nu ska vi bygga en mp3spleare som e skit snygg men det ska vara så kråglig som möjligt så att alla som anväder den blir total tokiga..!!
JAg har funderat på att köpa en Nano men jag vet fan inte det!!E den lika oduglig eller??nån som vet?!!
Annars så för jag köpa en såndär tok ful mp3spelare som iallafall funkar normalt...

Mvh en som snart häller bensin på min kära mp3 spelare och tänder på...!!!

Hmm, vad gör du egentligen? Gå in i Itunes inställningar när Ipoden är inkopplad och stäng av autosynkningen. Sen flyttar du över musiken manuellt till Ipoden Du får alltså inte tömma Itunes på musik utan Itunes är ju liksom "original-biblioteket" och Ipod ska bara vara en slit-och-släng-kopia som man måste ta väl hand om.

1
Bevaka tråden