Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fotade min nya ipod. 5g. nu med videofoton.

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-01 17:10

Sådär nu ska den bara laddas klart. sen fyllas med lossless filer, och spela tillsammans med mina shure e3c. ska bli intressant. gjorde en chansing och köpte denna då jag fick en ny valfri på garantin på min förra iriver. tydligen ska apple ha fixat "alla" problem audiofiler hade.. så det återtår ju att se

mer foton finns på http://www.jlindberg.net

va använder du för program åt ditt webbalbum?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-01 18:34

Snygga bilder!

Skulle vara roligt om du tog bilder på menysystemet, som musikfönstret, videofönstret, bildfönstret etc etc etc...

  • Medlem
  • 2005-11-01 19:37

öga

Riktigt häftig bild måste jag säga. Snygga ipd-bilder, man blir ju inte mindre sugen på att ipod:en ska komma efter dessa

Ser ut som det står ett par högtalare från B&W där på bilderna.

  • Medlem
  • 2005-11-01 21:09

Du får aldrig nog med leksaker ser jag

Riktigt snygga bilder du har på hemsidan.

grymma bilde

Grabben är fotograf ju! En bra sådan!
Gillade hemsidan (arbetar med sånt själv) och även iPodbilderna va intressanta!

  • Oregistrerad
  • 2005-11-01 22:00

Minderz> logga in i galleriet så finns det en länk där

Adzam 1> det kommer! måste bara ladda maskinen först.

weldion> japp, nautilus 804 med signature fasplugg

andis> andis din gamla räv! jag får aldrig nog. det vet du har precis köpt ett par martin logan högtalare

tack alla andra för de glädjande kommentarerna

Tack själv du har blivigt en förebild åt mig :D!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-11-03 20:08

här kommer även lite bilder på filmvisningen. grymt svårt att fota. det är sjukt bra kvalite på videospelaren. tänk på att skärmen är 2½", alltså hälften av mina bilder dessa moarre mönster som syns på fotona syns inte på spelaren när man tittar.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2005-11-03 22:09

Underbart

Riktigt bra bilder

asså om man tittar på dessa bilder, som är fotade PÅ ipodens skärm så måste de va sjukt bra kvalité på skärmen! =D

väntar på att min nya bästa vän ska komma på posten.. men den är fast nånstans i shanghai =P

  • Oregistrerad
  • 2005-11-03 22:30
Ursprungligen av jaargo:

asså om man tittar på dessa bilder, som är fotade PÅ ipodens skärm så måste de va sjukt bra kvalité på skärmen! =D

väntar på att min nya bästa vän ska komma på posten.. men den är fast nånstans i shanghai =P

som jag skrev, pixlarna syns inte med ögat. utan endast via optiken från kameran... så det är riktigt bra. den är riktigt fet denna spelare

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-03 22:34

Mycket fina bilder!

Skulle du kunna ta några bilder på ipoden bildfunktion, och en bild på själva uppspelningsmenyn; albumart etc.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 11:06

Det är inget nytt med bildfunktionen, albumart, etc

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-04 13:41
Ursprungligen av xtrem:

Det är inget nytt med bildfunktionen, albumart, etc

Jo, det finns faktist ett par nyheter!

I bildfunktionerna lär det finnas nya 3D övergångar, kan vara roligt att titta på. Kan också vara roligt att se kvaliten på foton på iPodens skärm.

Albumart finns det också nya funtioner till: Om man har flera bilder på en skiva, kan man klicka igenom dem med skip/forward knapparna. Om man lyssnar på podcasts med kapitel, kan man bläddra genom bilderna till varje kapitel. Numera stannar man också oss albumart, utan att hoppa tillbaka till nån annan meny. Detta ska funka om man stannar på albummenyn i ett par sekunder.

Det där funktionerna kan vara svåra att ta på bild, det medger jag. Det jag syftade på är att se kvaliten på albumart funktionen.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-04 13:50
Ursprungligen av Adzam 1:

Jo, det finns faktist ett par nyheter!

I bildfunktionerna lär det finnas nya 3D övergångar, kan vara roligt att titta på. Kan också vara roligt att se kvaliten på foton på iPodens skärm.

Albumart finns det också nya funtioner till: Om man har flera bilder på en skiva, kan man klicka igenom dem med skip/forward knapparna. Om man lyssnar på podcasts med kapitel, kan man bläddra genom bilderna till varje kapitel. Numera stannar man också oss albumart, utan att hoppa tillbaka till nån annan meny. Detta ska funka om man stannar på albummenyn i ett par sekunder.

Det där funktionerna kan vara svåra att ta på bild, det medger jag. Det jag syftade på är att se kvaliten på albumart funktionen.

övergångarna går nog inte fota, man måste köra med lång slutartid för att få till fotot. och dessa övergångar går inte pausa, så du får nog kolla i någon butik.. eller så köper du en själv du lär inte ångra dig!

jag satt för övrigt och åkte tunnelbana hem idag och kollade på one tree hill. perfekt! tanken som slog mig var att rippa sina southpark dvds och kolla på när man reser, perfekt längd osv

Ursprungligen av j0akim:

jag satt för övrigt och åkte tunnelbana hem idag och kollade på one tree hill. perfekt! tanken som slog mig var att rippa sina southpark dvds och kolla på när man reser, perfekt längd osv

Huh? Hur får du batteriet att räcka så länge?

Min ipod dör efter ungefär en timmas filmtittning på ipodens skärm.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-04 14:43
Ursprungligen av minimunk:

Huh? Hur får du batteriet att räcka så länge?

Min ipod dör efter ungefär en timmas filmtittning på ipodens skärm.

åkte bara 20 minuter.. men hade lyssna på mp3 ca4 timmar innan ungefär.. nu har batteriet dragits ner till ca 75%

  • Oregistrerad
  • 2005-11-04 14:49

Fina bilder! Du skulle inte kunna lägga upp en bild (om du orkar) där den är brevid en tändsticksask, vore perfekt för då förstår man bättre hur smal (eller tjock) den är.
/Jakob

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-04 16:55

j0akim: En sak kan duu vara säker på; jag ska ha en iPod G5!

Bilderna är inte så viktiga, det är bara roligt att ha nått att titta på medan man väntar!

1
Bevaka tråden