Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med G5 !

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kom precis hem från USA idag och var grymt tagad på att sitta hela kvällen och pilla med min nya G5. Så jag installeradeItunes osv. Men när jag komplade till ipoden så hände det något konstigt. Och nu så får jag ett fel medelander så fort jag komplar ipoden till datorn. Det skumaste av allt är när allt detta hände så gick knaplåset på ipoden så nu kan jag inte röra den överhuvudetaget för när jag drar låset till "av" sidan så är knapplåset ändå på.

Kan nån rädda min kväll eller är det bara att lämna in den ??

När jag tittade vidare så visade det sig att jag hade fått drivrutiner som tillhörde en Ipod nano för i text dokumentet så så nämner dom bara nano inte något med video. ÄR det bara jag som har fått det eller är någon annan som känner igen sig ?

Detta ser skumt ut är det bara jag eller ??

Ursprungligen av powder:

Jag kom precis hem från USA idag och var grymt tagad på att sitta hela kvällen och pilla med min nya G5. Så jag installeradeItunes osv. Men när jag komplade till ipoden så hände det något konstigt. Och nu så får jag ett fel medelander så fort jag komplar ipoden till datorn. Det skumaste av allt är när allt detta hände så gick knaplåset på ipoden så nu kan jag inte röra den överhuvudetaget för när jag drar låset till "av" sidan så är knapplåset ändå på.

Kan nån rädda min kväll eller är det bara att lämna in den ??

När jag tittade vidare så visade det sig att jag hade fått drivrutiner som tillhörde en Ipod nano för i text dokumentet så så nämner dom bara nano inte något med video. ÄR det bara jag som har fått det eller är någon annan som känner igen sig ?

Detta ser skumt ut är det bara jag eller ??

asso jag fattar inte, har den låst sig eller vad... om den har låst dig så skulle man göra ngt på ipoden..kommer inte ihåg men vet att det stodg i manualen

Håll in meny-knappen och mitt-knappen i 20 sek om det inte funkar så återställ med iPod Update.

Jo knapplåset hade låst sig så jag inte kunde göra något dvs om jag satt den på "knapplås av" så kunde du inte göra något. Så jag fick ladda ur den och så lästa jag lite på Apples support forum så löste sig allt så nu funkar den prima

1
Bevaka tråden