Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför klagar ni på fickan??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför klagar alla på fickan som följde med till g5?
Det är inga alls problem att få ner den i fickan!
Det ä ju fan bara att trycka ner iPoden i den ju!

Instämmer...

Kan bara instämma, min iPod 60 GB gled ner hur fint som helst.
Sen att den inte är mycket att hänga i granen är en annan sak......den får duga tillsvidare.

instämmer med föregående.. den är snygg också

Jag har använt min ficka nu snart en vecka och tycker att den redan börjar bli sladdrig och "sunkig".. Någon annan som upplever samma problem?
Hoppas att det börjar dyka upp lite fina läder fordral snart till G5:an.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-08 17:38
Ursprungligen av snellskan:

Varför klagar alla på fickan som följde med till g5?
Det är inga alls problem att få ner den i fickan!
Det ä ju fan bara att trycka ner iPoden i den ju!

Vissa verkar ju inte få ner den alls som i testet här på sidan, fast de kanske är lite för försiktiga.

Jag tycker det är jättebra att de skickar med ett fodral, så att man kan skydda den i ngt tills man får ett bättre fodral om man tycker att man behöver det.

Få ner ipoden i den är inga problem jobbigare att få upp den.
Någon som vet om man vågar tvätta den?
Min är rätt smutsig redan.

Ursprungligen av Cappachino:

Få ner ipoden i den är inga problem jobbigare att få upp den.
Någon som vet om man vågar tvätta den?
Min är rätt smutsig redan.

Jag kan hålla med om att den blir smutsig lätt ( min är grå ) Men jag tror inte man ska tvätta den det känns som materialet inte är det opptimala för en tvätt.

Fast jag har ett till problem med min och det är att en söm på sidan har börjat gå upp annars funkar den hur bra som hällst bara lite jobbig när man titta på film för det känns skönt att dölja ipod lite när man gör det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-09 12:12
Ursprungligen av powder:

Jag kan hålla med om att den blir smutsig lätt ( min är grå ) Men jag tror inte man ska tvätta den det känns som materialet inte är det opptimala för en tvätt.

Fast jag har ett till problem med min och det är att en söm på sidan har börjat gå upp annars funkar den hur bra som hällst bara lite jobbig när man titta på film för det känns skönt att dölja ipod lite när man gör det.

varför skulle man vilja dölja ipoden när man kollar på film? :S

Man vill ju skryta för fan

1
Bevaka tråden