Köpte ett samma dag jag köpte min nano..... jag måste säga att jag blev besviken, för det repar ipoden på något sätt, det lämnar konstiga fläckar efter sig när man tar av det för rengöring och dylikt och de här fläckarna som ser ut som fett fläckar går verkligen inte bort, gick dock bort med Displex, men jag vill ju gärna in använda displex hur många ggr som helst, hade dock tur när min Nano gick i sönder och fick en helt ny för lite mer än en månad sen, och denna här har klarat sig utan repor och jag har inte haft på siliconfodralet mer än 2-3 ggr när jag vart ute på "tuffa uppdrag" haha när man behövt extra skydd på den!!
Klickhjulet blir enklare att manövrera med fodralet på faktiskt, det skyddar enormt mycket mot fall och och repor på ipoden.... däremot saknar du display skydd JA, men hey ta inte bort skyddet som satt på den från början, det gjorde inte jag och jag har fortfarande inga repor på min display och skyddet sitter som klister Dock väldigt repat är displayskyddet....
Men inga repor varken på fram eller baksidan på min NANO vilket jag älskar, har ändå tappat den i asfalt förra veckan då den bokstavligt talat gled ner för uppfarten med framsidan neråt efter att ha tappat den i marken när ja skulle in i huset...
Men Silicon fodralet åker på igen på lördag när jag ska iväg till Holland en vecka, då vill man ha maximalt skydd på den när man e ute och reser!!