Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj Folket intresserad av ett par nya hörlurar till min nyligen inköpta iPod skulle uppskatta om någon kunde ge ett, eller flera, exempel på riktigt bra lurar. Tack på förhand

Ursprungligen av Fishtales:

Halloj Folket intresserad av ett par nya hörlurar till min nyligen inköpta iPod skulle uppskatta om någon kunde ge ett, eller flera, exempel på riktigt bra lurar. Tack på förhand

Grattis till köpet av din nya iPod!

Kan starkt rekomendera Koss Porta Pro - snyggt retro 80-tals design med bra tryck och till bra pris!

Bästa pris, Koss Porta Pro

Om vi ska upp i prisklassen 1000> så är väl nån hörlur i Sennheiser-serien att rekomendera!

  • Oregistrerad
  • 2005-11-13 21:52
Ursprungligen av Fishtales:

Halloj Folket intresserad av ett par nya hörlurar till min nyligen inköpta iPod skulle uppskatta om någon kunde ge ett, eller flera, exempel på riktigt bra lurar. Tack på förhand

Svårt att rekommendera något när vi inte vet hur mycket pengar du vill lägga på dem.

Jag rekommenderar Shure E4C. Jag har dessa och de rockar hårt.
Kostar 1990:- på DustinHome.
Shure E4C på DustinHome

Ursprungligen av DiddY:

Svårt att rekommendera något när vi inte vet hur mycket pengar du vill lägga på dem.

Jag rekommenderar Shure E4C. Jag har dessa och de rockar hårt.
Kostar 1990:- på DustinHome.
Shure E4C på DustinHome

Sant, svårt att säga när man inte vet prisuppgifter...

I ca 400 kr-klassen så rekommenderar jag följande:

  • Koss Porta Pro

  • Sony EX71

  • Oregistrerad
  • 2005-11-13 22:03
Ursprungligen av Jackman:

Sant, svårt att säga när man inte vet prisuppgifter...

I ca 400 kr-klassen så rekommenderar jag följande:

  • Koss Porta Pro

  • Sony EX71

Om du satsar på ett par Sony MDR EX71 så välj inte den vita varianten. Det gjorde jag och det stod mig dyrt. Se vad jag tyckte om kvaliteten på dem här. Tydligen så har inte den svarta modellen samma problem.

Ursprungligen av DiddY:

Om du satsar på ett par Sony MDR EX71 så välj inte den vita varianten. Det gjorde jag och det stod mig dyrt. Se vad jag tyckte om kvaliteten på dem här. Tydligen så har inte den svarta modellen samma problem.

Oj! Det visst jag inte om! :eek:

Shure har hört gör grymt bra in-ear lurar! När jag köpte min Sony Ericsson W800 följde det med ett par lurar som liknar EX71 väldigt mycket (Sony har ju tillverkat dem så...) dem funkar kanon och har inga kvalitétsbrister iaf.

Jah håller med att SONY EX71 är dem bästa för det bästa priset. Annars kan man ju föreslå Shure

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-18 20:33

När det gäller halvöppna lurar så är AKG K24P ett bra val - även deras slutna variant lär vara bra.

Ursprungligen av Spyder:

När det gäller halvöppna lurar så är AKG K24P ett bra val - även deras slutna variant lär vara bra.

Valde länge mellan dem och Porta Pro - blev dock den sistnämda, hade hört så mycket gott om dem innan och bra var dem

1
Bevaka tråden