Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa snäckorna...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejssan alla glada iPod älskare!

Jag har precis skaffat mig en iPod 30GB med video och har tänkt att köpa lite saker till den. Dels då en universal dock, ett stycke fodral och ett par bättre snäckor än de som följde med.

Nu undrar jag vad det finns för bra snäckor som gärna inte skulle få kosta över 500kr men max 1000kr (iafa som det ser ut för tillfället, men hittar jag ett par magnifika så kanske jag kan höjja gränsen). Snäckorna ska hälst vara vita så att de matchar iPoden och det skulle vare en bonus om de hade en liten fjärris på sladden, bara en liten med de nödvändigaste knapparna; framåt, bakåt, play/pause och möjligen volym. Desto mindre desto bättre. :rolleyes:

Jag tackar för att ni tog er tid att läsa min post och hoppas på svar...

PS: Jag sökte på forumet och hittade ingen tråd som tog upp mitt ämne, utan bara trådar som behandlade liknande ämnen. Ber dock ödmjukast om ursäkt om en sådan tråd finns.

• Oregistrerad
  • 2005-11-13 22:11
Ursprungligen av Nightcap:

Hejssan alla glada iPod älskare!

Jag har precis skaffat mig en iPod 30GB med video och har tänkt att köpa lite saker till den. Dels då en universal dock, ett stycke fodral och ett par bättre snäckor än de som följde med.

Nu undrar jag vad det finns för bra snäckor som gärna inte skulle få kosta över 500kr men max 1000kr (iafa som det ser ut för tillfället, men hittar jag ett par magnifika så kanske jag kan höjja gränsen). Snäckorna ska hälst vara vita så att de matchar iPoden och det skulle vare en bonus om de hade en liten fjärris på sladden, bara en liten med de nödvändigaste knapparna; framåt, bakåt, play/pause och möjligen volym. Desto mindre desto bättre. :rolleyes:

Jag tackar för att ni tog er tid att läsa min post och hoppas på svar...

PS: Jag sökte på forumet och hittade ingen tråd som tog upp mitt ämne, utan bara trådar som behandlade liknande ämnen. Ber dock ödmjukast om ursäkt om en sådan tråd finns.

Denna tråd handlar om exakt det du frågar efter.
Den heter bästa lurarna <1000 kr.

Ursprungligen av DiddY:

Denna tråd handlar om exakt det du frågar efter.
Den heter bästa lurarna <1000 kr.

Läste den, men tyckte inte den tog upp min fråga...

*Går för att djupläsa tråden*

1
Bevaka tråden