Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderingar om Nano

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om jag köper en nao vad är det egentligen som man får med? planerar att köpa en efter jul då dom kanske sänker priset lite. Tycker ni jag ska köpa nu elr vänta?

Ursprungligen av OlleKrull:

Om jag köper en nao vad är det egentligen som man får med? planerar att köpa en efter jul då dom kanske sänker priset lite. Tycker ni jag ska köpa nu elr vänta?

Skulle nog ändå köpa nu, det är ju dessutom gratis gravur om du beställer från iPod.se

Det som medföljer i kartongen:

  • Hörlurar

  • Kabel för att koppla nanon till Mac/PC eller till en strömadapter

  • Nanon

  • En liten plastbit som gör att nanon ska passa i dockningsstationer gjorda för iPod mini om jag inte har helt fel...

Ursprungligen av Jackman:

Skulle nog ändå köpa nu, det är ju dessutom gratis gravur om du beställer från iPod.se

Det som medföljer i kartongen:

  • Hörlurar

  • Kabel för att koppla nanon till Mac/PC eller till en strömadapter

  • Nanon

  • En liten plastbit som gör att nanon ska passa i dockningsstationer gjorda för iPod mini om jag inte har helt fel...

Tack ... ! Min shuffle gick sönder idag så jag får se om jag köper den nu eller väntar tills efter jul. Men är det billigaste priset i sverige 1995 kr eller kan jag hitta den billigare isf vart?

  • Medlem
  • 2005-11-14 16:21

Beror på om du vill ha 2/4gb. ONOFF har ju för 1995:- för 2gb och 2495:- för 4gb, jag tror inte det finns billigare.

Lycka till

Ursprungligen av Jpuke:

Beror på om du vill ha 2/4gb. ONOFF har ju för 1995:- för 2gb och 2495:- för 4gb, jag tror inte det finns billigare.

Lycka till

Ok då kanske det blir ett köp på onoff och ett par rosa Nano tubes ifrån någon sida

  • Medlem
  • 2005-11-14 16:34

Kolla tråden OBS. leveranstid från applestore eller nått där jag och swinginstan har åkt på det ordentligt av apple...

Du vinner lite på att köpa den från Applestore över nätet.. Gratis gravyr, och gratis frakt + att om du har CSN-kortet = student. så får du den billigare, FAST, du kan åka på samma nit som jag och Swingin, att det tar 1 månad å få den... jag beställde 19e oktober, och inte fått den ÄN.

Ursprungligen av Jpuke:

Kolla tråden OBS. leveranstid från applestore eller nått där jag och swinginstan har åkt på det ordentligt av apple...

Du vinner lite på att köpa den från Applestore över nätet.. Gratis gravyr, och gratis frakt + att om du har CSN-kortet = student. så får du den billigare, FAST, du kan åka på samma nit som jag och Swingin, att det tar 1 månad å få den... jag beställde 19e oktober, och inte fått den ÄN.

En fråga till dig Jpuke, står det typ nått sånt här fast annat datum på eran orderstatus?: "Shipped on Nov 12, 2005 via TNT Nederland B.V."

Jag beställde nämligen min den 11/11 och det verkar lite konstigt om de skickade dagen efter..

  • Medlem
  • 2005-11-14 17:38
Ursprungligen av iPod_sebbe:

En fråga till dig Jpuke, står det typ nått sånt här fast annat datum på eran orderstatus?: "Shipped on Nov 12, 2005 via TNT Nederland B.V."

Jag beställde nämligen min den 11/11 och det verkar lite konstigt om de skickade dagen efter..

Du beställde utan gravyr va? hur betalade du? det är möjligt, men det är väldigt snabbt av dom isf. jag beställde min den 19e oktober och inte fått än.. såå ja vet inte du.. :/

Ursprungligen av Jpuke:

Du beställde utan gravyr va? hur betalade du? det är möjligt, men det är väldigt snabbt av dom isf. jag beställde min den 19e oktober och inte fått än.. såå ja vet inte du.. :/

utan gravyr och betalade med visa kort..tycker det låter väldigt fort, har hört att så många fått vänta länge. men det har inte hänt något mer än på orderstatusen..

Ursprungligen av Jpuke:

Kolla tråden OBS. leveranstid från applestore eller nått där jag och swinginstan har åkt på det ordentligt av apple...

Du vinner lite på att köpa den från Applestore över nätet.. Gratis gravyr, och gratis frakt + att om du har CSN-kortet = student. så får du den billigare, FAST, du kan åka på samma nit som jag och Swingin, att det tar 1 månad å få den... jag beställde 19e oktober, och inte fått den ÄN.

Jag skickade in min nano på reparation för en och en halv vecka sedan. Det ska tydligen dröja en månad till... (fan ditt jävla äpple) Men nu har jag fixat så de skickar tillbaka den gamla nanon, och sedan ska jag skicka den till nån annanstans och få pengarna tillbaka. Så det tar väl "bara" en vecka eller två förhoppningsvis. Och sen köper jag nanon i nån affär istället.

  • Medlem
  • 2005-11-14 20:27
Ursprungligen av Jpuke:

Kolla tråden OBS. leveranstid från applestore eller nått där jag och swinginstan har åkt på det ordentligt av apple...

Du vinner lite på att köpa den från Applestore över nätet.. Gratis gravyr, och gratis frakt + att om du har CSN-kortet = student. så får du den billigare, FAST, du kan åka på samma nit som jag och Swingin, att det tar 1 månad å få den... jag beställde 19e oktober, och inte fått den ÄN.

Hej! har ni inte fått den ännu? jag beställde 27/10 och hade nanon 2295.- CSN (graverad), tubes, lanyard headphones och laddare hemma 7/11l... vad säger apple?

  • Medlem
  • 2005-11-14 21:59
Ursprungligen av fa566:

Hej! har ni inte fått den ännu? jag beställde 27/10 och hade nanon 2295.- CSN (graverad), tubes, lanyard headphones och laddare hemma 7/11l... vad säger apple?

jag har ringt i princip varje dag, för att jag är så förbannad på dem. 3-max7 leveransdagar. det har gått 10 leveransdagar nu. Arbetsdagar. Idag ringde jag igen, och eftersom jag lät arg denna gång så sa hon tjejen i princip förlåt för förseningen i varje mening hon sa i telefonen. Nu är den i amsterdam, och det står out for delivery (17:50 idag) så den borde väl skickas nu ikväll till sverige å egentligen få den imorgon, men eftersom apple är rätt störande så vet man aldrig med leveranstiderna. Inget fel på grejerna, men tiderna SUGER dom på. helt sjukt. dom bortförklarar hela tiden man verkar glad i telefonen, så Verka arg eller va arg om du vill ha ut sanningen. Jag hoppas att få den imorgon eller SENAST onsdag. annars stämmer jag arslena av dom haha

Funderar också på att köpa till en paket iPod Nano Tubes Rosa ifrån yfo.se eller någon annat ställe. Någon som har prövat dom eller någon som vet om det går att få dom billigare än 275 kr ?

Jello.se kör en brutal reklamkampanj i sthlm just nu.
Nåt med att man skickar ett sms å sen får man en ipod för 1495 tror jag. Planscher runt hela sthlm inte bara på ipods.

Edit : Kan ha tagits bort under senaste dagarna.

Som jag skrev tidigare funderar jag på att köpa ett oaket med Ipod nano tubes. Vart tycker ni jag ska köpa dom eller rekomenderar ni något annat snyggt fodral? Helst inte för mer än 250-300 kr

1
Bevaka tråden