Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
ååh, fasen va trevligt det låter och fasen att man inte satsade på doktorandtjänst istället för att flytta ut på tundran (stod i valet och kvalet länge...)
Tyvärr är Peder inte kvar på Plaza!
Jag skulle dock kunna höra med honom om han skulle kunna fixa nåt i alla fall. Man kanske skulle sitta uppe vid konferansen till att börja med eller kanske i ett mindre konf. rum.
Men, är man sugen på att surfa med Homerun så kan man köpa ett dygnskort, 99.- tror jag. Man kan ju dela på det, tyvärr går det säkert inte att vara inloggade samtidigt. Men lite "Livebilder" åt Fjollträskarna kan vi ju fixa. Jag har tillgång till Homerun...
quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Eriksson: Linus: Du ska upp till Umeå, hälsa på IRLpolers och William, men lämnar en gammal Q3polare som mig i bakvattnet??? After all we have done together??
Förlåt Atrus! Oförlåtligt gamle polare självklart är ingen lämnad i något kallt bakvatten!
Ja vilken dag är det? Det står torsdag på förstasidan, är det torsdag som gäller? Kommer det att visas några produkter? Jag kan kanske ta med lite prylar (om intresse finns):
Nokia 7210
Nokia 7650
Sony Ericsson MCA-20
Nextlink Bluespoon