Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Garanti på shuffle

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min Shuffle gick sönder idag.. Usb uttaget lossnade så man ser "rakt in i den" när jag kopplade loss den från bilstereon. Inte för att jag är så ledsen då jag ska köpa en nano kring jul men jag tänkte att eftersom man har ett års garanti kan man få den lagad och kanske sälja den eller andvända den vid träning. Iaf så undrar hur jag ska göra för att få den lagad? Ska jag gå till Onoff i Östersund där jag köpte den och höra med dom eller ska den skickas till apple? Om jag måste skicka den till apple måste jag stå för frakten då ?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-11-14 16:45

Jag hade gått till OnOff först och främst, eftersom att det var dem som sålde den. De har säkert sin procedur via Apple ändå, men jag tror att de heller vill att man går genom dem ...

Ursprungligen av Ree_Tab:

Jag hade gått till OnOff först och främst, eftersom att det var dem som sålde den. De har säkert sin procedur via Apple ändå, men jag tror att de heller vill att man går genom dem ...

Ok då kontaktar jag dom. Finns det någon möjlighet att man kan få tillbaka pengarna istället för att få en ny?

Nej, det finns knappast någon sådan chans. Tyvärr

ok

1
Bevaka tråden