Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Garanti på utbytesprodukt

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-14 22:05

Fick min Ipod Mini utbytt på garanti efter 6 månader. Innebär detta att jag har 6 månaders garanti kvar eller räknas garantitiden på utbytt produkt?

Tack på förhand.

/Michael

Fick du inte med nåt papper med din utbytesprodukt? Jag har för mig att jag fick det när min 1G pajade men det var ju typ 3 år sen.

  • Medlem
  • 2005-11-14 22:47
Ursprungligen av Rickard A:

Fick du inte med nåt papper med din utbytesprodukt? Jag har för mig att jag fick det när min 1G pajade men det var ju typ 3 år sen.

Jodå, jag fick med en följesedel som egentligen bara anger att den är utbytt på garanti och att det är ett nytt serienummer på produkten.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-15 00:03

Numera skickar iaf Apple med ett papper som förklarar hur garantin fungerar för den nya produkten.

Ta och ring apple och fråga

  • Medlem
  • 2005-11-15 16:29
Ursprungligen av xtrem:

Numera skickar iaf Apple med ett papper som förklarar hur garantin fungerar för den nya produkten.

Ta och ring apple och fråga

Gjorde detta och det är så att garantitiden följer den ursprungliga produkten oavsett om du fått utbyte eller ej.

Tack för hjälpen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-16 07:43

alright, inte hela sanningen tor jag, det att det är särskilda regler om garantitiden precis håller på att gå ut. tror det är 90 dagar eller nått

1
Bevaka tråden