Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Riktig musik i din radio

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-18 19:19

Många är vi som under lång tid har förodrat en riktig radiokanal. De som ´jag har att välja på nu när jag bor i Göteborg är:

Radio City
NRJ
Mix Megapol
Lugna favoriter
Rix FM
och p3

Det är dock bara ena v dessa som är värd att lyssna på och det är P3.

Vi med ipod har väll kanske inte behovet av en radiokanal med riktig musik men när man sitter i bilen och har glömt sin cd samling och iTrip blir radion nästa alternativ.

Men hellre lyssnar jag på tystnaden än ljuder av Popoffret Darin med vänner.

Under denna länk kan du skriva på en namninsamling som förodar riktig musik (i dett fallet System Of A Down men all dylik musik är innefattad.)

Namninsamling

SÅ SKRIV PÅ! FÖR EN RIKTIG RADIO!

Ursprungligen av Stenelo:

Många är vi som under lång tid har förodrat en riktig radiokanal. De som ´jag har att välja på nu när jag bor i Göteborg är:

Radio City
NRJ
Mix Megapol
Lugna favoriter
Rix FM
och p3

Det är dock bara ena v dessa som är värd att lyssna på och det är P3.

Vi med ipod har väll kanske inte behovet av en radiokanal med riktig musik men när man sitter i bilen och har glömt sin cd samling och iTrip blir radion nästa alternativ.

Men hellre lyssnar jag på tystnaden än ljuder av Popoffret Darin med vänner.

Under denna länk kan du skriva på en namninsamling som förodar riktig musik (i dett fallet System Of A Down men all dylik musik är innefattad.)

Namninsamling

SÅ SKRIV PÅ! FÖR EN RIKTIG RADIO!

Vem fan är system off a down

Ursprungligen av Kayano:

Vem fan är system off a down

HAHA!

Ursprungligen av femton:

HAHA!

Haha på dig själv . Men nu har jag lyssnat på "Psykon Of the Down" och undrar mest vilken läkare som skriver ut psykofarmaca åt dom.

Darin är ju nästan bra i jämförelse.

Ursprungligen av Kayano:

Haha på dig själv . Men nu har jag lyssnat på "Psykon Of the Down" och undrar mest vilken läkare som skriver ut psykofarmaca åt dom.

Alla är vi olika..

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-19 15:19
Ursprungligen av Kayano:

Ja då bör du väll inte skriva på då antar jag. Smaken är som baken...

Antar att du hellre lyssnar på dussinmusik där "artisterna" verkligen får "money for nothing"

Ursprungligen av Kayano:

Vilka låtar har du hört med dem då förresten?

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-18 20:40

Visst, ge mig en sida utan stavfel och meningsuppbyggnadsfel (läs: seriös) så skriver jag på. Men inte den sidan.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-19 15:17
Ursprungligen av Spyder:

Visst, ge mig en sida utan stavfel och meningsuppbyggnadsfel (läs: seriös) så skriver jag på. Men inte den sidan.

Okej, då vet jag :rolleyes:

rix fm och radio city och p3 är bäst

STUDIO 107,5!

VARFÖR har ingen tagit upp den!?

mitt liv skulle sett anorlunda ut, åt de negativa hållet, utan den radiokanalen!

• Medlem
  • 2005-11-23 19:53
Ursprungligen av minipod:

STUDIO 107,5!

VARFÖR har ingen tagit upp den!?

mitt liv skulle sett anorlunda ut, åt de negativa hållet, utan den radiokanalen!

Håller med!

De e fan den bästa radiokanalen

Jag skriver på för SR P1.

1
Bevaka tråden