Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilke är de bästa/roligase/coolaste/m.m tillbehöret du har till din ipod??

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ja funderar som ni kanske förstår om vilket som e de bästa tillbehöret till din ipod..
Jag har bara haft min ipod i 2 dagar men lyckats skaffa en reseladdare från teknikmagasinet som kostade 99kr. (men de stod 129kr i katalogen.)

USB-kabeln
Skoja...
Men jag ska köpa en docka och sennheiserlurar som är riktigt coola(PX200).

  • Medlem
  • 2005-11-20 18:22

Hade en iTrip till min förra iPod. Lätt det mest nödvändiga och bästa man kan ha bortsett från USB-kabeln.

nätadaptern är nödvändigiaste...

Vad är en itrip?

Ursprungligen av 8fps:

Hade en iTrip till min förra iPod. Lätt det mest nödvändiga och bästa man kan ha bortsett från USB-kabeln.

Vad är en itrip och vad används det till?

Skulle nog säga att usb-kabeln och lurarna är det nödvändigaste...
Ska köpa ett par riktigt bra lurar, eventuellt vänta till jul...en iTrip sku ju ifösig vara riktigt kul oxå.

Glömde nästan...ett fodral är livsviktigt, iafa för min G5!

okej.. om man bortser från usb-kabeln som e standard:p

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-11-22 11:08

Det bästa jag har köpt till poden är,

En USB-nätadapter

Och en iTrip mini

Nästa sak jag ska köpa är en PowerJolt USB-laddare till bilen, Behövs när man kör längre sträckor med iTripen.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-22 19:45

Du får ju inte använda itripen?

Ursprungligen av Dava:

Du får ju inte använda itripen?

itrip är en radiosändare som man sätter på ipoden och kan på så vis lyssna på ipodmusiken i bilstereon lr leka boss och styra allmäna radioapparatert:P men den e ju som sagt olaglig..

Ursprungligen av wezztar:

lr leka boss och styra allmäna radioapparatert:P

Det är väl att ta i. Det är väl knappast så lång "räckvidd" så att andra störs av det.

ja.. men jag menade typ på en radio man har i hemmet lr på jobbet etc.. som typ står 2m bort..

  • Medlem
  • 2005-11-24 14:49
Ursprungligen av Dava:

Du får ju inte använda itripen?

Nej, sant. Men jag har inte klurat ut hur någon myndighet ska komma åt mig i och med att räckviddenn inte kan överskrida 10m. Kan bli svårt att spåra mig då...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-24 15:23

Skulle vilja ha svar på en fråga angående den här teknikmagasiet laddaren. Många som pratat om den och vissa säger att fden funkar vissa inte. skulle vilja ha ett bra svar (till en g5a)

jag har haft min några dagar nu och i början funkade den fint sedan skulle jag ta ut den och kolla en grejj och när jag stoppade i den så laddade den inte men ja provade igår igen å då gick de så av min erfarenhet kan jag säga att de inte är ett säkert kort men ett billigt ja skulle köpt en från apple för den funkare ju å ja funderar på å lämna tillbaka min.
edit: jag har nu lämnat tillbax teknikmagasinet-laddaren.. pengarna tillbaka, nu ska jag bara beställa en frånapple så e allt bra!

okej.. nu vet jag hur den funkar.. man kan bara ladda när den e helt tom på batteri (lr hur man ska säga) så den e inget att rekomendera

Ursprungligen av Stenelo:

Skulle vilja ha svar på en fråga angående den här teknikmagasiet laddaren. Många som pratat om den och vissa säger att fden funkar vissa inte. skulle vilja ha ett bra svar (till en g5a)

Jag har en sådan reseladdare. Min fungerar perfekt för det priset. Utdragbar sladd har den också

1
Bevaka tråden