Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quicktime försvinner

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2001-11-17 12:11

Jag blir så jäkla trött! Olika Quicktime funktioner försvinner.. Jag har formaterat o instalerat om datorn 10-tal gånger. När jag sätter på ex imovie, då funkar det ingenting och de kommer en ruta att jag måste ladda ner nåt... Samma sak händer i sherlock... jag blir snart galen.. Det ända jag har gjort sen min nya instalation av mac os 9 är surfning på nätet.. inget mer.. Ändå försvinner det massa saker...Vad skall jag göra?

MVH Matteus

• Medlem
  • Malmö
  • 2001-11-17 13:00
Citat:

Skapades ursprungligen av: Matteus:
Jag blir så jäkla trött! Olika Quicktime funktioner försvinner.. Jag har formaterat o instalerat om datorn 10-tal gånger. När jag sätter på ex imovie, då funkar det ingenting och de kommer en ruta att jag måste ladda ner nåt... Samma sak händer i sherlock... jag blir snart galen.. Det ända jag har gjort sen min nya instalation av mac os 9 är surfning på nätet.. inget mer.. Ändå försvinner det massa saker...Vad skall jag göra?

MVH Matteus

Kan det vara så att du har installerat en gammal Pagemaker? Den installerar gammla Quicktimekomponenter. Och datorn slutar fungera som den ska..

Låter som 5.0.2...?
Jag hade samma trassel, tappade sugen och gick tillbaka till 5.0.1. Finns dock en kombination (!) av 5.0.1 och 5.0.2 som funkar, maila mig om du vill ha fil-listan.

Flyttar till Support

1
Bevaka tråden