Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går ej att komma åt Itunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, har ett problem,

det går inte att komma in på itunes. Jag kommer inte alls in på programmet alltså! Det står att "itunes har stött på ett problem och måste avslutas" när jag klickar på programikonen och så frågar de om jag vill skicka felrapport.

Nån annan som haft samma problem och vet hur jag ska lösa detta...? Desperat då musiken ännu viss musik ännu ej junnit bli säkerhetskopierad.

Ursprungligen av musicnonstop83:

Hej, har ett problem,

det går inte att komma in på itunes. Jag kommer inte alls in på programmet alltså! Det står att "itunes har stött på ett problem och måste avslutas" när jag klickar på programikonen och så frågar de om jag vill skicka felrapport.

Nån annan som haft samma problem och vet hur jag ska lösa detta...? Desperat då musiken ännu viss musik ännu ej junnit bli säkerhetskopierad.

hmm de låter som du måste ta bort itunes och installera på nytt..... men är inte 100 på att de e de ända man kan göra de på... lycka till

Finns det någon lösning på detta för jag har nämligen installerat om iTunes säkert tre gånger nu, men ingen skillnad.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-25 15:37

jag har precis samma problem, jag blir tokig

samma problem här

har avinstallerat itunes och laggt in på nytt samt tagit bort alla andra ljud program (winamp,mediaspelarn).
Att itunes är halvkasst det kan jag ta men så här får det inte vara.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-25 17:07

har du senaste iTunes versionen?
updatera datorns drivrutiner brukar fungera.

1
Bevaka tråden