Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gaaah bräcklig?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 11:59

Nu ser det ut som att jag det får bli en video-ipod iaf, shufflen är fin men räcker ju inte riktigt och det hade vart kul med video. Jag lämnade tillbaks min nano iom att byggkvalitén var fullkomligt VÄRDELÖS, inga fanboys behöver rätta mig. Den repades i princip av att man tiddade på den. Är iPoden lika jävlig? Hur står sig ett invisible shield skydd? Jag tycker förvisso att podden blir riktigt ful med IS på men ändå..Vad säger ni som haft eran 5G ett tag? Klarar den sig bättre än nanon?? :rolleyes:

Jag har inte haft nano, men det sägs ju att det är samma material. Dock så tycker jag att min har klarat sig ganska bra. Om man vårdar den med omsorg och ser till att alltid lägga ner den i det läderfodral som man får med när man stoppar ner den i fickan, så funkar det ganska bra.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 13:46
Ursprungligen av minimunk:

Jag har inte haft nano, men det sägs ju att det är samma material. Dock så tycker jag att min har klarat sig ganska bra. Om man vårdar den med omsorg och ser till att alltid lägga ner den i det läderfodral som man får med när man stoppar ner den i fickan, så funkar det ganska bra.

Ok...jag hade ju självklart tänkt skydda min också. Tråkigt bara att apple snålar till vid produktion

Det ÄR samma som nano. Vet inte säkert, men kan inte tänka mig nåt annat. De ser ju likadana ut bara annorlunda storlek. Nanon skulle fått ärva G5:ans material om de hade förbättrat det.

1
Bevaka tråden