Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej jag är okunnig, alt. min iPod jävlas med mig. Ehhhh.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

OKEJ; okej.
Jag är lite SMÅTT IRRITERAD;

jag vaknade imorse och tyckte att min iPod var lite konstig, för jag fick bara plats med 500 låtar, och ändå stod det på datorn att det var full (ni vet, "du har 0,02 MB kvar" under alla låtar i iTunes) så jag tog bort alla låtar i iTunes och tryckte på "reset all settings" på min dator. Och sen kopplade jag in den och uppdaterade bort alla låtar och fastän det inte var en enda liten jävla låt på iPoden så var nästan 1,7 GB fullt. ETT MYSTERIUM kort sagt.

Ehh.

Någon som har någon aning om...varför? Eheh. >____~
KRSCCHHH.

  • Medlem
  • 2005-11-28 22:26

du kan inte råkat ha lägga in nån fil på ipoden i hårddiskläge? alltså via "Den här datorn" (i windows) , som du sedan glömt bort

Ursprungligen av Muppo:

du kan inte råkat ha lägga in nån fil på ipoden i hårddiskläge? alltså via "Den här datorn" (i windows) , som du sedan glömt bort

inte medvetet...?
men kolla, den blev full.
och sen frågade den om jag ville ha en speciell mapp/spellista där "utvalda spår" låg och att bara den spellistan uppdateras till ipoden. och det lät ju jättebra...? eh, jag tryckte i alla fall på "ja" och sen ändrade jag mig OCH SMART SOM JAG ÄR tog jag bort den spellistan.
eh.
om det kan ha något med saken att göra?

eller borde jag bara gå tillbaks till där jag köpte den och fråga?

XD;;

Ja, det är antagligen som Muppo säger.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-29 19:06

Du behöver inte gå tillbaka med den.

Det enklaste är att köra en "restore" med Ipod Updater, men tyvärr försvinner allt så finns på iPoden. Då får du förmodligen tillbaka allt ditt utrymme

Ursprungligen av xtrem:

Du behöver inte gå tillbaka med den.

Det enklaste är att köra en "restore" med Ipod Updater, men tyvärr försvinner allt så finns på iPoden. Då får du förmodligen tillbaka allt ditt utrymme

YAY. du räddar hela min dag, din trevliga typ.

eller...

jag bytte USB-port. det funkade. WOHOOO!

1
Bevaka tråden