Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad heter låtarna?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en fråga som berör ett otroligt fjantigt program, Viva la Bam.

Dem som äger avsnitt av denna serien kanske kan hjälpa mig.
Jag söker namnet på en låt som spelas i avsnitt; S 02, E01. Vid tidpunkten; 17.37, när han går och tittar på inredningen. Jag har själv hört denna låten selas i många sammanhang, men har aldrigt fattat vad den heter.

Sen har jag en annan fråga som ja lika väl kunnat ställa i reklammtråden, men passar på nu. Vad heter låten i reklamen för HP? Den med alla studsbollar.

å jag älskar studbollarna men har dock inte den blekaste aning om va låten heter.. men e inte de en reklam för en tv??

Ursprungligen av wezztar:

å jag älskar studbollarna men har dock inte den blekaste aning om va låten heter.. men e inte de en reklam för en tv??

Mycket möjligt att det är för en tv. Har nte jätestor koll :). Men tv eller inte så är reklamen inte så svår att missa, efter min förklaring.

Ursprungligen av Messias:

Har en fråga som berör ett otroligt fjantigt program, Viva la Bam.

Dem som äger avsnitt av denna serien kanske kan hjälpa mig.
Jag söker namnet på en låt som spelas i avsnitt; S 02, E01. Vid tidpunkten; 17.37, när han går och tittar på inredningen. Jag har själv hört denna låten selas i många sammanhang, men har aldrigt fattat vad den heter.

Sen har jag en annan fråga som ja lika väl kunnat ställa i reklammtråden, men passar på nu. Vad heter låten i reklamen för HP? Den med alla studsbollar.

Reklamen med studsbollar är väll för Sonys nya tv Bravia

Vill bara upplysa er att ni dels har missat SÖK-funktionen på forumet, dels att ni kommer hitta många svar på b.la era frågor här !

Ursprungligen av daniels:

Vill bara upplysa er att ni dels har missat SÖK-funktionen på forumet, dels att ni kommer hitta många svar på b.la era frågor här !

Just därför anmärkte jag detta i mitt första inlägg.

Ursprungligen av Messias:

Just därför anmärkte jag detta i mitt första inlägg.

Och just därför lyckades du "skapa hjulet två gånger"

Vill "xtream" eller någon stänga denna tråden då jag uppfattar den som väldigt klonad av reklammusik-tråden...

herregud. Ja lås tråden da. Så killen kan plocka ut stocken ur bolten.

Ursprungligen av Messias:

herregud. Ja lås tråden da. Så killen kan plocka ut stocken ur bolten.

Lugna dig... Gå inte upp i varv i onödan

Kan någon åtminstonde svar på den andra frågan?

Ursprungligen av Messias:

Har en fråga som berör ett otroligt fjantigt program, Viva la Bam.

Dem som äger avsnitt av denna serien kanske kan hjälpa mig.
Jag söker namnet på en låt som spelas i avsnitt; S 02, E01. Vid tidpunkten; 17.37, när han går och tittar på inredningen. Jag har själv hört denna låten selas i många sammanhang, men har aldrigt fattat vad den heter.

Sen har jag en annan fråga som ja lika väl kunnat ställa i reklammtråden, men passar på nu. Vad heter låten i reklamen för HP? Den med alla studsbollar.

reklamen för studbollarna?
för LSD-tvn?

det är josé gonalez - heartbeats.

the knife har gjort orginalversionen ^__^

1
Bevaka tråden