Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pris på gravyr

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena allihop

Som ni vet ska jag gravera in en drake på min Nano samt mitt namn. Jag skulle göra det hos Gravörn AB men tänkte om det fanns billigare ställen. Hos Gravörn kostar draken (ca 2x2cm) + mitt namn på 14 tecken 250 spänn (lasergravyr)

Är det någon som vet om det är billigare någon annanstans?
Skulle uppskatta det väldigt mycket...vill inte betala 250.- när det kanske egentligen kostar 200 eller kanske tom. 150.

PS: Måste vara lasergravyr!

Så här kommer det att se ut:

En drake coolt, jag visste inte att man kunde göra sånt.
Vart?

Det skrev han ju.
Hos Gravörn AB.

Många väntar otåligt på hur ditt resultat kommer bli.
Och istället för att vara snål och jaga priser, så tycker jag att 250 riksdaler är som hittat för en sådan unik gravyr...

Din fråga passar bra i gravyr-tråden ist.

• Medlem
  • 2005-12-04 11:35

tja, en juvelerare eller guldsmed kanske funkar? fast jag vet faktiskt inte om de gör det med laser

daniels: "Många väntar otåligt på hur ditt resultat kommer bli.
Och istället för att vara snål och jaga priser, så tycker jag att 250 riksdaler är som hittat för en sådan unik gravyr...

Din fråga passar bra i gravyr-tråden ist."

Du har rätt daniels, jag borde kanske inte göra det. 250 får det bli! Men jag får nog vänta lite tills jag har tid. Så ni får vänta ett par veckor till bara så får ni se mitt resultat. Kommer bli snyggt...det lovar jag!

Arrivederci

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-05 09:46

att snåla på 50kr verkar riktigt sniket. kör på det och fota sedan

Vet inte vad jag tänkte egentligen...
Vem bryr sig om 50 spänn extra? Jag har liksom inte slut på pengar precis för att tänka som jag gjorde. Aja, ska fixa gravyren och återkomma med bilder.

Ciao

• Medlem
  • 2005-12-06 11:46

Vi är ivriga för att se hur det blev. :)'

/Johan

1
Bevaka tråden