Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple logga visas under några sekunder innan start (iPod Video)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-07 19:45

Min iPod video är lite konstig ibland, ibland när jag startar upp den så visas apple loggan under några sekunder, ca 3-5 s ( samma som när man kör en reset ) och efter det startar den som vanligt, men normalt brukar den starta direkt när man trycker på nån knapp... Jag har för mig att det inte var så på den andra ipod videon jag hade, är detta normalt? Har inte märkt något speciellt mönster i när det händer eller sett några andra konstigheter annars.

• Medlem
  • 2005-12-07 20:18

Jag vet inte hur normalt det är, men det är så för mig också. Tror att det händer när man haft den avstängd länge

Jaa, så är det för mig också att den gör det när den varit avstängd i ca ett dygn (vilket inte sker så ofta ).

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-07 20:41

Det stämmer. Har iPoden inte varit igång på en längre tid så stänger den av sig helt (nåja, närapå iaf). Därför tar det lite längre tid att starta den nästa gång.

varför stänger den inte av sig totalt?

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-08 09:31

När iPoden är i viloläge så stänger den inte av sig helt för att du snabbt ska kunna börja spela musik, och systemet ligger aktivt i bakgrunden. Men om den inte använts på ett tag så stänger den av sig så gott som helt för att spara ström och det är då man får Apple-loggan när man startar upp den.

1
Bevaka tråden