Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

=) =* Kärleksfull musik sökes i kärleksfulla stunder :)

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag söker MYCKET lugn musik med sång, gärna piano, lugna tysta trummor och svaga gitarrer!

Eller, mja, söker mest lugn kärleksfullmusik!

Skulle också vara trevligt om rösen var okänd, inte direkt töntiga rösetr och låtar som den där radio hiten (uuu bara namnet får mig att rysa:/) yuor beutifull som alla tjejer gråter till och så... Gärna gamla godingar, bara de är kärleksfulla.

Om ni förstår mina krav, som man kan kringå lite, skriv i en skiva, artist, låt bara!

mmmm va bra jag mår för övrigt

Tack på förhand vänner!

Howie Day - Collide
skön låt...

Logga in på iTMS och leta upp vilken genre som passar, provlyssna på albumen och klicka på Köp om du väljer de sättet att införskaffa musiken enklaste tipset jag har att ge !

3 Doors Down - Away from the sun

  • Medlem
  • 2005-12-08 20:35

Bic Runga- Sway <--- Den e fin, spelas nära slutet av American Pie
Lionel Richie - Goodbye <--Spelades på min mormors begravning

Om du vill ha musöppnare kan jag rekomendera Keith Urban. Visserligen Coutntryrock men jag har tyckt mig märka att det är nåt i hans låtar som tilltalar det täcka könet av alla åldrar.

Ursprungligen av Kayano:

Om du vill ha musöppnare kan jag rekomendera Keith Urban. Visserligen Coutntryrock men jag har tyckt mig märka att det är nåt i hans låtar som tilltalar det täcka könet av alla åldrar.

haha.

En lugn låt som fastnat i min skalle den sista tiden är Anna Ternheim - Shoreline.
En cover på Broder Daniels låt, som jag i övrigt aldrig lyssnat på. Ternheims cover är med
piano. Skön vid vissa tillfällen.

PS.
Vem tar intiativet att konkurrera ut denna tråd med en "Idiotmusik sökes för sjuka stunder.?"

  • Medlem
  • 2005-12-08 21:33

Coldplay

  • Oregistrerad
  • 2005-12-08 21:47

Zero 7

Hoppas att du fastnar för någon av följade;

John Lennon - Love
John Lennon - Watching the Wheels
George Harrison - Mystical One (Demo Verison)
George Harrison - Dark Sweet Lady
George Harrison - Marwa Blues
George Harrison - This is Love
Eric Clapton (från Unplugged skivan, skaffa den om ni inte har den!) Layla mlf
Paul Mccartney - Jenny Wren och Little Willow
Colin Hay - Beautiful World
Simon And Garfunkel - Bright Eyes

...Om du gillar ovan nämda låtar kan jag ge dig fler tips

With or without you - U2... nått bättre förslag kommer du inte få av någon

Behemoth - Conquer all

Artist: Eros Ramazzotti
Album: Eros

Richard Ashcroft - Song For The Lovers (Mannen bakom Verve som gjorde bl a. bittersweet symphony)

With or Without you - U2
One - U2

De bästa låtarna som finns..

Tips till er som tipsar!!

Sweet Jackie - Sugarplum Fairy

The Best

  • Medlem
  • 2006-01-12 17:52

för softa stunder finns inget bättre än jack johnsons.. om man verkligen vill ha mys så är kanske hans senaste skiva in between dreams bäst..

faktum är att det finns ingen som är bättre än jack johnson i någon kategori alls.. skulle isf vara bob marley..

John Denver - Leaving on a jetplane

1
Bevaka tråden