Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

får inte lyssna på mina mp3 i itunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har en kompis som har köpt en nano och har haft den i en vecka....när han tar upp den på skolan och pluggar in den i datan och ska lyssna på den så får han inte lyssna på den.... är som om låtarna är låsta

de kommer upp ett fönster där den säger att min ipod är kopplad till ett annat bibliotek i itunes, o så frågar den om man vill ändra till det nya biblioteket (skoldatorns) om ja svarar "ja" så slänger den alla låtar. Och svarar jag "nej" så ser ja alla låtar men kan inte göra nått med dom..

någon som har varit med om detta förut ?

Bara att i iTunes ställa in att man sköter överföringen manuellt så går det att spela upp dem. Efter man svarat Nej på frågan du nämner ovan.

Ursprungligen av sebbe_84:

har en kompis som har köpt en nano och har haft den i en vecka....när han tar upp den på skolan och pluggar in den i datan och ska lyssna på den så får han inte lyssna på den.... är som om låtarna är låsta

de kommer upp ett fönster där den säger att min ipod är kopplad till ett annat bibliotek i itunes, o så frågar den om man vill ändra till det nya biblioteket (skoldatorns) om ja svarar "ja" så slänger den alla låtar. Och svarar jag "nej" så ser ja alla låtar men kan inte göra nått med dom..

någon som har varit med om detta förut ?

Nå, är det du eller kompisen som ägde Nanon.:)

Ursprungligen av Kayano:

Nå, är det du eller kompisen som ägde Nanon.:)

det är min kompis...själv har jag en mini

1
Bevaka tråden