Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mjukvaru-program istället för iTunes?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick göra en systemåterställning häromdagen och så fort jag öppnar iTunes så har det stött på problem och måste avslutas, så jag undrar vilka andra program finns det som jag kan skicka in musik på Ipoden från PC'n på? Hade gärna velat ha ett program som både kan skicka IN på Ipoden, och från ipoden till PC'n.

Jävligt Tacksam för svar!

Ursprungligen av Chrille:

Fick göra en systemåterställning häromdagen och så fort jag öppnar iTunes så har det stött på problem och måste avslutas, så jag undrar vilka andra program finns det som jag kan skicka in musik på Ipoden från PC'n på? Hade gärna velat ha ett program som både kan skicka IN på Ipoden, och från ipoden till PC'n.

Jävligt Tacksam för svar!

anapod är svaret på alla dina problem. finns en test version att ladda ner gratis.

Ursprungligen av brunokarlsson:

anapod är svaret på alla dina problem. finns en test version att ladda ner gratis.

Nä, Mac är svaret på ALLA hans problem :rolleyes:

Annars finns det ju en drös andra program än Anapod, t.ex. Yamipod.
Gratisversionen av Anapod kan väl inte föra musiken in till datorn?
Sök runt lite på forumet, det finns en del trådar om alternativa program än iTunes.

Provade precis Anapod och det funkar strålande för en gammal pc-räv som mig som dessutom just bytt från iRiver iHp-120 till 30gB 5g.

1
Bevaka tråden