Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod skydd? jag fick ingen...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag fick min ipod och allt var frid och fröjd... men efter några dagar hadde min kompis köpt en likadan,och hans ipod hadde en liten vit tygskydd till ipoden... sen frågade han var min är, och jag fick svara att jag inte hadde någon! är det någon annan som har köpt den (nya) ipoden och inte fått någon vit tygskydds ficka????

Ring eller kontakta dom på annat vis och klaga så får du en också.

Ursprungligen av ipodnamazi:

jag fick min ipod och allt var frid och fröjd... men efter några dagar hadde min kompis köpt en likadan,och hans ipod hadde en liten vit tygskydd till ipoden... sen frågade han var min är, och jag fick svara att jag inte hadde någon! är det någon annan som har köpt den (nya) ipoden och inte fått någon vit tygskydds ficka????

de första kanske inte hade någon? Tror dock att alla levererats med. Du får väl helt enkelt kolla upp med försäljaren.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

de första kanske inte hade någon? Tror dock att alla levererats med. Du får väl helt enkelt kolla upp med försäljaren.

sorry för att jag är irriterande :eek: men undrar, om jag köpte den typ för 1½ till 2 månader sen från www.apple.se...... vem ska man ringa(asso nr) tack f svar

1
Bevaka tråden