Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

real media system-filer till iPod vänligt format?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Kommer troligen att få min iPod video i julklapp.. Alltså kommer här några frågor om iPod.
Jag har använt real-player för att lägga in mina album på datorn.. Finns det något program man kan konvertera om dessa filer till ett format som funkar i iTunes och iPod?
Om jag drar in rms(realmediasystem) filerna till iTunes kommer dom inte upp.. alltså fungerar ju inte itunes egen konvertering på just dessa filer..

Någon som vet hur man gör detta?

Jag önskade mig en svart g5:a, hur är det med repor och fingeravtryck? Syns det väldigt mycket? Jag tyckte att det kändes mer gediget med svart.. Vad tycker Ni?

Har tittat runt överallt efter dom perfekta videora videokonverterings inställnignarna.. men vilka är egentligen dom allra bästa?? bästa bild, ljud?

/ Tackar för svar Anton

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-15 15:35

google på "real to mp3 converter" eller något liknanden. måste finnas hundral program som fixar det där.

men en jäkla tid kommer det ta. varför sparade du de i realformat? har aldrig hört något liknande

nej, samma här.. När hela mp3-revolutionen kom ett par år sen, håller man ju fast vid det. det finns ju inget bättre format än mp3. man köper en mp3spelare, man lyssnar på mp3, man ställer frågan "hur många mp3 har du?" osv.

real, WTF mate?

finns det verkligen något prgram som fixar real till annat? Jag menar, jag tror inte real vill att deras format ska bli något annat, man kan ju tex ladda mer streamad musik i real, lagligt, men inte konvertera den, vad jag vet. Mja, jag tror real inte vill att deras filer ska ändra slut.text

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-17 19:48
Ursprungligen av xtrem:

japp.. såg det också.. laddade ner det.. installationen gick bra.. men man kan bara konvertera 30 sek av låtarna.. trialversionen:(

/tack ändå;) anton

1
Bevaka tråden