Har sökt här på forumet men har inte hittat någon hjälp så jag frågar istället.

Min Ipod 15g är sliten och sett sina bästa dagar, dock så funkar den bra och jag tänkte nu ha den i bilen och köra den via Itrip. Problemet är bara att jag skulle vilja använda mig av den musik som jag har betygsatt i Media Player. Min fråga är alltså om jag kan använda mina betygsatta låtar i Media Player så att dom blir betygsatta likadant på min Ipod.

Ipoden synkades också med min nya laptop vilket gjorde att all musik försvann och Itunes funkar inte speciellt bra utan jag måste sitta och överföra 50 låtar i taget annars hänger Itunes sig och felmeddelandet "en lucka är öppen på enhet E" dyker upp och datorn måste startas om. Använder senaste versionen av Itunes. Har också testat "ml pod" till Winamp men där dyker inte Ipoden upp och Anapod kan bara överföra en låt i taget vilket är lite jobbigt om man tänker fylla 10gig.

Hoppas någon kan ge mig lite förslag om hur jag skall komma till tals med mina problem för jag tänkte investera i en Nano men börjar tveka nu när allt med Ipod strular

Tackar på förhand!

Hälsningar

"Vilsen Ipod användare"