Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Nano

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-16 23:54

jag funderar på att köpa en ipod nano.. fast problemet är att jag har Windows Millenium... Kan jag använda ett annat program tex Anapod, eller är det kört??

Ursprungligen av labb:

jag funderar på att köpa en ipod nano.. fast problemet är att jag har Windows Millenium... Kan jag använda ett annat program tex Anapod, eller är det kört??

Fungerar inte iTunes till ME?
Annars går Anapod utmärkt, Läs mer här.

Detta har du säkert hört tusentals gånger innan, men jag rekommenderar dig att genast byta OS.

Han kanske inte tycker det känns lönt att lägga så mkt pengar på värdelösa XP... Om jag var du skulle jag nog försöka använda ett alternativt program. Enda problemet är att jag inte vet om iPoden funkar under ME.

Hur är det, brukar man behöva installera drivrutiner till USB-enheter i ME eller funkar dem direkt som i XP och OS X?

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Han kanske inte tycker det känns lönt att lägga så mkt pengar på värdelösa XP... Om jag var du skulle jag nog försöka använda ett alternativt program. Enda problemet är att jag inte vet om iPoden funkar under ME.

Hur är det, brukar man behöva installera drivrutiner till USB-enheter i ME eller funkar dem direkt som i XP och OS X?

Jag har Xp Home Edition. Jag behöver installera drivrutinerna till USB-enheten när jag installerar om Windows...

  • Medlem
  • 2005-12-17 16:36

OS X?

Jag har en Dell-dator med Win XP PRO...

OS X är det typ Mac-varan?

Jag är ny på Apple, men jag har hört talas om Max OS Tiger... Vill ha en Apple-dator, fast dyra..

Ursprungligen av Jpuke:

OS X?

Jag har en Dell-dator med Win XP PRO...
OS X är det typ Mac-varan?
Jag är ny på Apple, men jag har hört talas om Max OS Tiger... Vill ha en Apple-dator, fast dyra..

Mac OS X Tiger är det senaste operativsystemet till mac,ja. Läs mer på 99mac.se

Köp en mac, inget att fundera över... Förstå då kan du märka den fantastiska skillnaden mellan Mac och PC. Du får vad du betalar för, plus lite till...

*****
Anapod skall fungera bra till ME. .Finns länk i mitt första inlägg i denna tråden

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Han kanske inte tycker det känns lönt att lägga så mkt pengar på värdelösa XP... Om jag var du skulle jag nog försöka använda ett alternativt program. Enda problemet är att jag inte vet om iPoden funkar under ME.

Hur är det, brukar man behöva installera drivrutiner till USB-enheter i ME eller funkar dem direkt som i XP och OS X?

Han får väll vänta tills windows vista kommer...

  • Oregistrerad
  • 2005-12-17 18:05

Jag tror att det ska fungera till windows ME för jag själv körde med ME för ett tag sen och iTunes fungerade felfritt.

  • Medlem
  • 2005-12-17 19:02

Tack för alla svar:)

  • Medlem
  • 2005-12-18 16:25

Vem kör ME nu för tiden..?

Ursprungligen av Rudde:

Vem kör ME nu för tiden..?

Skaparen av tråden bland andra.

1
Bevaka tråden