Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Language meny visas

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-18 11:22

Hmm precis packa upp ipod nano & gjort enligt instruktion.

När ja stoppade in usb till datorn vaknade den till liv för att visa "Language"
Jag kan inte trycka på några knappar för att välja språk. Verkar som de är döda. Någon annan som haft detta problem? Kul att de ska bli så här me en present

Finns de ngt nummer till apple support?

Är holdknappen påslagen?

Annars kan du återställa den med ipod updater som fanns med på cd-skivan du fick med.

• Oregistrerad
  • 2005-12-18 12:17

Nej holdknappen är inte på.. Ska testa att återställa skiten

• Oregistrerad
  • 2005-12-18 12:34

Varför blir minneskapaciteten mindre om man formaterar? Sämsta ja hört!

Han skulle återställa den inte formatera, jag har gjort så ett antal ggr utan att minneskapaciteten har blivit sämre.

Min nano ligger stadigt på 1,8 GB när den är tom.

Normalt sett så tappar flashminnen minneskapacitet när dom formateras. Har också för mig att jag har läst att detta också gäller för nano'n.

• Medlem
  • 2005-12-18 13:37
Ursprungligen av ekko90:

Normalt sett så tappar flashminnen minneskapacitet när dom formateras. Har också för mig att jag har läst att detta också gäller för nano'n.

Du "förlorar" ju första gången några mb....

Men sen om du gör de 1 eller 1 000 gånger spelar ju ingen roll :rolleyes:

Jag har fick exakt samma problem nu när jag öppnade paketet till min ipod nano på julaftonsmorgon
Men min PC känner inte igen ipoden så jag kommer inte åt den via PC:n och ipoden är helt låst :S
*edit jag lyckades starta om den nu, så ipoden är som den ska, men dator hittar den fortfarande inte.

en fråga om man nu köper en ipod i utlandet kan man d¨ändra språket till svenska??

• Medlem
  • 2005-12-25 13:44
Ursprungligen av anjuna_beats:

en fråga om man nu köper en ipod i utlandet kan man d¨ändra språket till svenska??

Japp alla iPod värden över har samma språk inlagda

Coolt....

1
Bevaka tråden