Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Usb 1?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en realtivt gammal dator med usb 1, hur snabbt går det att föra över låtar till en Nano och en G5 30GB, funderar på att köpa nån av dem snart=)

Jag tror iofs att jag har USB 1.1, men för mig funkar det iaf klockrent med nanon, lite långsamt kanske, men inga som helst problem.

Yepp, usb 1 fungera precis som det ska, enbart långsammare än usb 2. Har du ett litet minne som t.ex. Nano så bör det inte störa så mycket, men naturligtvis är det plågsamt om man ofta ska fulltanka en 30 GB Ipod...
Använder själv ofta usb 1 till mitt 1 GB-minne i min Ericsson K750i. Och utbyte av några låtar då och då är inga problem.

Ursprungligen av Zidane_86:

Jag har en realtivt gammal dator med usb 1, hur snabbt går det att föra över låtar till en Nano och en G5 30GB, funderar på att köpa nån av dem snart=)

Du bör kanske fundera på att köpa ny dator först , men det funkar bra med USB 1 (säkert låååååångsamt)

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-19 19:13

Måste väl vara billigare att köpa ett usb/firewirekort och stoppa in i den befintliga datorn.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-19 19:25

USB 1.1 stödjer 1.5 Mb/s och 12 Mb/s medans USB 2.0 stödjer 480 Mb/s.
En stor skillnad enligt mig.

1
Bevaka tråden