Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Hörlurarna bara

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad tycker ni om kvaliten på iPod hörlurarna?:confused:
Jag skulle starta iPoden och så plötsligt så var min ena hörlur kass och jag tänkte att jag kanske hade det för högt ljud men då såg jag att musikkontroll var på och jag hade inte skadat dem.
Min ena lur lät som när du tex har riktigt skitdåliga lurar utan bas och sätter på bas på dem (eller om du pruttar):(
Nu har jag skickat in mina och de kommer inte förrän en månad ungefär och så måste jag köpa nya lurar att ha så länge:mad: /OBS. Är beroende av Musik & Min ipod.

Och som i så många andra trådar blir någon tvungen att skriva det, den här gången blir det jag: Det finns massor av trådar om detta, använd "sök"...

• Oregistrerad
  • 2005-12-19 21:07

Du skickar inte in dina horlurar. Du far nya hemskickade - och slanger de som du har. Ska ta max en vecka.

atminstone om det ar de som ingar med iPoden....

Har du skickat in dom sa har du gjort fel nagonstans

^^ ja det stämmer.

Men jag rekommenderar dig ändå att köpa bättre lurar till din pod. Originallurarna är allmänt kassa. Förresten finns det ett test här på ipod.se som tar upp just originallurarna.

Du har ju ett utmärkt läge att önska dig nya i julklapp

• Medlem
  • 2005-12-21 15:08

ska inte tjata men köp koss porto pro. dom är billiga och har ett bra ljud. gillar själv egentligen mer snäckor men vad gör man inte för att få bättre ljud.

Har Porta Pro också men ibland så ser man ut som en fån när andra stirrar på en och undrar vad man har på öronen. /Får väl köpa Ipod Lanyard Headphones

förresten var beställer man nya lurar???

Apples hemsida. Sök, finns massor av trådar om var man beställer.

Ursprungligen av femton:

Apples hemsida. Sök, finns massor av trådar om var man beställer.

tack men fick iPod Nano Lanyard Headphones I Present. Funkar bra än så länge iallafall.

Nu fick jag tillbaka nya lurar.

De är inga jag skulle vilja säga hög kvalitet om:)

• Oregistrerad
  • 2006-02-13 23:30

Tycker iPod orginallurar är riktigt dåliga! Inget man vill ha i öronen en längre tid...
Just nu har jag koss the plug, ganska sköna, helt ok ljud,, men det stora problemet med dom är väl att det tar tid att få in dom i öronen, riktigt jobbigt. Har nu beställt sony mdr-ex71 från jensofsweden.com för 300 kr..
Hoppas jag får dom imorgon..

1
Bevaka tråden