Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rephysterin har lagt sig?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske bara är jag som uppfattar det så här, men visst verkar det som att "rephysterin" har lagt sig, alla var bara extra petiga för att det var nya pryla det handlade om. Nu när Nanosarna snart kommer in i puberteten, bryr man sig inte lika mycket som när dom var barn (nya)... right??

Ursprungligen av ekko90:

Kanske bara är jag som uppfattar det så här, men visst verkar det som att "rephysterin" har lagt sig, alla var bara extra petiga för att det var nya pryla det handlade om. Nu när Nanosarna snart kommer in i puberteten, bryr man sig inte lika mycket som när dom var barn (nya)... right??

Word!

så har det iaf varit för mig - jag är fortfarane försiktig, men inte som nu.

Uttjatat ämne kan de också vara?
Istället pratas det mer om vilka tillbehör man kan använda för att undvika dessa omtalade repor... Jag skyddade mig från dag 1

haha istället för safe sex, Safe pod - jag skyddade mig från första gången!

Du ska veta att jag fick min nano igår, har inte lagt den på nåt annat än den mjuka påsen och inte ens vidrört skärmen. Ändå har jag pyttesmå repor på skärmen...

• Oregistrerad
  • 2005-12-21 15:40

vad ska man göra, så är det med elektronik. Repade min psp när jag tog ut den ur förpackningen för första gången, surt, men vad ska man göra

använda invisibleshield

Ursprungligen av Se[BBB]e:

använda invisibleshield

Varför inte ha den i en plastpåse:p :p, ungefär samma sak

1
Bevaka tråden