Här kommer svaret till min Fråga( jag kritisera deaclgirlen också i mitt medelande):
Som svar på din fråga: Nej inte i dagsläget.
Vi har följt marknaden ett tag och kommit fram till följande...
1. Crystal Shield ifrån Decalgirl är Riktigt bra till det låga priset för dem som orkar vänta på att plasten "klarnar". Plasten klarnar successivt dag för dag efter installationen. Tar ungefär en vecka innan den är kanon. Produkten lämnar inga rester på iPoden om man vill byta till något annat.
2. En produkt som kostar lite mer men som verkligen är en klass för sig är Invisible Shield. Ingår gör en livstids garanti ifrån tillverkaren på skador på plastfilmen. Världsklass! Produkten lämnar inga rester på iPoden. Nöjer du dig bara med det bästa skall du inte tveka.
3. Som en mellanvariant kommer vi inom kort att få hem Decalgirls nya variant av Crystal Shield som är mycket intressant.
De verkar tycka att decalgirlen är bra men jag har hört att det inte blivit särskilt bra resultat , men han skriver "Tar ungefär en vecka innan den är kanon". Så jag vet inte vad man ska tro. :rolleyes: Det verkar dessutom vara en ny på väg, någon som har någon info om den?