Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invisble shield eller trendy shield?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vilka av de två ovanstående skydden fungerar bäst? någon som har personliga erfarenheter av någon av dom??

Ja undrar samma sak + att jag undrar om det finns någon svensk butik som har de inne, för via deras hemsida så står det att man måste beställa den 5 för att få den leverad innan jul. Och när jag väl fått min så lär min nano redan vara repad.

Jag har skickat iväg ett mail till Istuff.se och frågat om de ska få in den. Jag kan återkomma när jag fått ett svar från dem.

Här kommer svaret till min Fråga( jag kritisera deaclgirlen också i mitt medelande):

Som svar på din fråga: Nej inte i dagsläget.
Vi har följt marknaden ett tag och kommit fram till följande...
1. Crystal Shield ifrån Decalgirl är Riktigt bra till det låga priset för dem som orkar vänta på att plasten "klarnar". Plasten klarnar successivt dag för dag efter installationen. Tar ungefär en vecka innan den är kanon. Produkten lämnar inga rester på iPoden om man vill byta till något annat.
2. En produkt som kostar lite mer men som verkligen är en klass för sig är Invisible Shield. Ingår gör en livstids garanti ifrån tillverkaren på skador på plastfilmen. Världsklass! Produkten lämnar inga rester på iPoden. Nöjer du dig bara med det bästa skall du inte tveka.
3. Som en mellanvariant kommer vi inom kort att få hem Decalgirls nya variant av Crystal Shield som är mycket intressant.

De verkar tycka att decalgirlen är bra men jag har hört att det inte blivit särskilt bra resultat , men han skriver "Tar ungefär en vecka innan den är kanon". Så jag vet inte vad man ska tro. :rolleyes: Det verkar dessutom vara en ny på väg, någon som har någon info om den?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-22 22:18

låter väldigt skumt att det tar 1 vecka för att få den bra? reagerar skyddet med ipoden i en kemiskprocess eller?

fick precis hem ett Crystal Shield direkt från decalgirl (=den nya?). i vilket fall så känns decalgirls alla produkter (har dem till ps2, psp mm) väldigt billiga och trycken på de med mösnter är ganska dålig om man jämför med andra tillvkerare.

att jämföra Crystal Shield med invisibleshield går inte. IS är mycket bättre!!

Jag fick ett till svar, de skrev bara att det där 1,2,3 var ingen rankning utan bara vilka de hade så det inte blivit något missförstånd. De svara också på Xtreme fråga om Crystal Shield. Den reagerar inte med nanon. . Dessutom sa de att ett framtida samarbete med Trendy är möjligt.

1
Bevaka tråden