Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför gillar du INTE Itunes?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-02-16 08:41
Ursprungligen av Trino:

Jag fattar inte att alla klagar på att det är svårt och så att lägga in låtar på iPoden. Det är ju bara att ta manuell uppdatering av musiken. Sen är det ju bara drag and drop till ipod ikonen i iTunes. Funkar hur bra som helst

Håller med dig. Som i så många andra fall så hänger det mycket på att man sätter sig ner och försöker lära sig hur program fungerar. Förkortningen RTFM uppstod ju av en anledning... :rolleyes:

  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-02-15 18:04

Jag tycker iTunes är bra mycket bättre än Media Player, det buggade som tusan! Låtarna bytte namn med varandra och när jag kopierade in en ny cd var jag tvungen att skriva till namnen på alla låtarna MANUELLT... Jag fattar inte att jag hade tålamod till de. Och dessutom diverse andra buggar som gjorde att jag blev helt galen!!! Tack och lov slipper jag det med iTunes, jag lägger iochförsej in text och bild till varenda låt i iTunes men det lönar sig iallfall, och det fungerar utan krångel!

  • Medlem
  • Köping
  • 2006-06-06 10:07

jag gillar inte itunes för att den inte kan "auto-lägga-till" musik från "övervakade" foldrar...

När man rippat en ny cd måste man manuellt lägga till den i itunes. stenålder...

Om du rippar en ny cd MED ITUNES så är det lilla problemet löst.

Bevaka tråden