Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VIlket fodral är bäst?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sporta med ipod shuffeln är lite av poängen om jag köper en, går ju i köptankar... men närmare 300kr för ett sportfodral (dvs nästan 40% av vad en ipod shuffle kostar) är ju hutlöst.
Går det lika bra med t ex ett sånt där fodral för strax under hundralappen i silikon? Eller är det nåt speciellt med ipods sportfodral? Det är ju vansinne att sälja ett plastfodral för 300kr. Samtidigt törs man ju inte ge sig ut och jogga utan att ha ett.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-24 21:43
Ursprungligen av cleareyes:

Sporta med ipod shuffeln är lite av poängen om jag köper en, går ju i köptankar... men närmare 300kr för ett sportfodral (dvs nästan 40% av vad en ipod shuffle kostar) är ju hutlöst.
Går det lika bra med t ex ett sånt där fodral för strax under hundralappen i silikon? Eller är det nåt speciellt med ipods sportfodral? Det är ju vansinne att sälja ett plastfodral för 300kr. Samtidigt törs man ju inte ge sig ut och jogga utan att ha ett.

det är lungt. ja springer med min 7 ggr. i veckan, utan fodral, i min ficka. Funkar hur bra som hällst.

//troy

Ursprungligen av cleareyes:

Sporta med ipod shuffeln är lite av poängen om jag köper en, går ju i köptankar... men närmare 300kr för ett sportfodral (dvs nästan 40% av vad en ipod shuffle kostar) är ju hutlöst.
Går det lika bra med t ex ett sånt där fodral för strax under hundralappen i silikon? Eller är det nåt speciellt med ipods sportfodral? Det är ju vansinne att sälja ett plastfodral för 300kr. Samtidigt törs man ju inte ge sig ut och jogga utan att ha ett.

Varför ha ett fodral över huvudtaget? Varför skulle du inte våga ge dig ut utan ett fodral? Det är ju bara och klämma fast den mellan byxa och kroppsdel (om det sitter hårt), lägga ner den i fickan, hänga den runt halsen? Fodral är något jag är emot, saker är till för att användas - inte bara tittas på!

Ingen skärm att vara rädd om ju.
Jag köpte i alla fall ett DVForge TheClips till min.
http://tinyurl.com/okqdv
Mycket användbart, speciellt som man ju byter plagg ofta. Finns alltid nåt sätt att fästa shufflen.

1
Bevaka tråden