Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Manuell EQ till iPod?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-29 12:16

Jag har sökt lite på det här men inte hittat något bra svar.

Jag har gjort en manuell EQ i iTunes och skule vilja föra över den till min iPod Video. Hur gör man?

Jag tror inte att det går.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-29 14:49

Det som går att göra är att du ställer i din manuella EQ i iTunes, applicera sedan den på alla låtar i din iPod via iTunes. Stäng sedan av ev EQ i menyn på iPoden.
Det borde funka.

  • Medlem
  • 2005-12-29 16:02
Ursprungligen av xtrem:

Det som går att göra är att du ställer i din manuella EQ i iTunes, applicera sedan den på alla låtar i din iPod via iTunes. Stäng sedan av ev EQ i menyn på iPoden.
Det borde funka.

Jo, det funkar säkert, men är väl ett ganska konstigt sätt. Då kan man ju inte byta eq i Ipodden utan att få "eq-på-eq"

Stänger av EQ:n i iPoden och lägg sedan in EQ:s på de låtar du vill ha på. Koppla sedan in iPoden i datorn och uppdatera. KLART!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-31 09:51

ehhh var det inte det jag skrev 2 inlägg upp?

xelo: precis, sätter du på EQ i ipoden sen så blir det ett jäkla ljud. trodde först det var fel på mina hörlurar när en poalre lånat och fibblat med inställningarna.

  • Medlem
  • 2005-12-31 12:16
Ursprungligen av xtrem:

ehhh var det inte det jag skrev 2 inlägg upp?

xelo: precis, sätter du på EQ i ipoden sen så blir det ett jäkla ljud. trodde först det var fel på mina hörlurar när en poalre lånat och fibblat med inställningarna.

Ok, men då är det inte aktuellt. Jag vill kunna byta EQ i iPoden också.

1
Bevaka tråden