Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

KRIS !!! Råkade radera allt som var i mitt bibliotek !!! Hur får jag tillbaka det?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-29 17:56

Hej!

Först skulle jag vilja säga att jag är en stort nybörjare på iTunes och har någon iPod än.

Jag beställde en iPod från apples hemsida i Måndags. Den skulle komma någon gång vecka 1. Jag tänkte att jag skulle skaffa iTunes i förväg och sortera musiken otroligt petnoga. Det gjorde jag. Och det var inte lite jobb med det eftersom det tog ca 6 timmar. Jag började fundera vart man skulle lägga sina "playlists". Men dem kom ju i spalten till vänster när man valde : Arkiv -> Ny spellista. Så där sorterade jag musiken. (All AC/DC i en spellista som heter AC/DC osv). Men då började jag fundera om det kanske skulle vara i Biblioteket för att man skulle kunna skicka musiken till iPoden när den kom. Så jag raderade allt som var i biblioteket. Det stod att det skulle skickas till papperskorgen (tror jag iallafall). Men då försvann alla mina playlists ! Jag trodde att bara det som var i "mappen" Bibliotek skulle försvinna. Hur får jag tillbaka all musik? För i papperskorgen ligger det inte Och var exakt ska man lägga musiken och filmerna för att kunna skicka dem till iPoden ? Ifall att jag måste göra om allt.

Mycket tacksam för svar! Vill inte sitta så många timmar igen framför datorn för det var otroligt långtråkigt !

/Mvh

Oskar

Du får tyvärr stå ditt kast. Men de sorteras efter artist automatiskt i iPoden så du behöver inte göra som du gjorde ;P

Biblioteket är ju där ALL musik läggs. Play-listorna kan man slänga, och musiken finns kvar i biblioteket.