Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod i TVn. Ljud men ingen bild ?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Har samma problem...perfekt ljud men ingen bild alls. Nån som haft samma problem men löst det? har testat att byta plats på alla kablar

  • Oregistrerad
  • 2006-03-03 11:34

Jag har samma problem, har provat alla olika kombinationer och med originalkabel, docka, scart och fan och hans moster. Får det inte att fungera, min tv har ALLA tänkbara anslutningsmöjligheter, så det är uteslutet att det är den, har dessutom provat på andra burkar med samma resultat. Funderar på att skicka iväg iPoden på reklamation...

  • Oregistrerad
  • 2006-03-06 23:11

Jag har exakt samma problem som dig. Varför ska man behöva hålla på såhär för att göra det som utlovas ska fungera? Har haft min iPod sen julafton, kabeln likaså, men jag har fortfarande inte fått igång den mot TV:n.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-08 04:52

Anledningen till att jag inte kommer loss att skicka min är att jag;
1. inte har behov av tv funktionen (fastän att den självklart ska fungera ändå);
2. jag blir utan min iPod i flera veckor.

Men jag får väl ta mig i kragen och skicka iväg skiten...

  • Oregistrerad
  • 2006-04-07 19:20

NU! Tro det eller ej, men båda kablarna jag har testat med var felaktiga. En styck trasig originalkabel och en styck trasig Kjell & Co kabel... Snacka om oflyt. Nu är originalkabeln tillbakalämnad och jag tog pengarna tillbaka, gick till Kjell & Co och bytte den felaktiga mot en ny! Nu funkar tv-outen som den ska. Skönt att slippa skicka iväg iPoden dessutom.

min ser man en bild som sitter konstigt och flimrar och har konstiga färger. ljudet bruar men man hör det riktiga ljudet också fast svagare. Jag har haft alla olika sätt.
vad är det för fel?

Bevaka tråden