Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur lägger man in bilder på sin nano?

mvh Hugo

Fråga: Hur söker man på iPod.se?
Svar: Klicka på fliken sök (mellan Meny och Mina trådar) och skriv in det du söker efter.

Om man har mindre än 25 inlägg borde när man skapar ny tråd synas en text där det står "Svaret du söker kanske redan finns i forumet. Sök här |-------| innan du skapar tråden."

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Om man har mindre än 25 inlägg borde när man skapar ny tråd synas en text där det står "Svaret du söker kanske redan finns i forumet. Sök här |-------| innan du skapar tråden."

OT: Håller med dig sebbe. Jag har "hängt" här ett tag nu och sett att säkert 80% av trådarna som skapas här redan finns.

MVH Simon K

Ursprungligen av simonklinga:

OT: Håller med dig sebbe. Jag har "hängt" här ett tag nu och sett att säkert 80% av trådarna som skapas här redan finns.

MVH Simon K

Man det är ganska svårt att skapa en tråd som inte redan finns. Om det var så att man inte "fick" skapa trådar som redan fanns skulle det aldrig bli några nya trådar.
Och även fast det skapas trådar som redan är disuterade i forumet så brukar diskutionen leda till något annat än den andra tråden med samma syfte gjorde.

Men visst, att skapa en tråd i stil med "finns det några fodral till iPodarna, i så fall vad heter dom" kan jag hålla med om är jäkligt irriterande. Men man kan ju ändå svara på frågan som ställs av trådskaparen

• Oregistrerad
  • 2005-12-31 17:43

kanske borde det komma upp en ruta där det står "HAR DU SÖK?" när man trycker på skapa inlägg

hör nu här mina små viktig-pettrar!

Den här killen som frågar är tolv år är helt ny medlem i forumet...

Inte är väl det här ett ställe för nollnings-penalism hjälp killen istället och förklara vänligt att man kan söka själv också och att det kanske är bättre att man kollar runt på gamla trådar innan man skickar ut en ny.... visst men var hjälpsam!

SKÄRPNING!

• Medlem
  • 2005-12-31 19:56

Till alla 5 överstående!
Okej jag tror ni har visat vad ni menar! Men om ni är så jävla duktiga på ipod och allt på det här forumet, visa killen hur man gör istället! Jag är också relativt ny på det här forumet, så jag hittade ingen tråd där dom visar hur man stoppar in sina bilder i ipod! Så iställer för att diskutera vad han har gjort för fel, hjälp honom!
Blir så jävla lack när småskitar ska vara stöddiga! Visa killen hur man gör istället! Fan han är väl glad för att ha blivit en ipod-människa! Ni säger att ni "Hänger" här så jävla mkt, visa det då!

efter en sökning på "bilder itunes" får jag upp bl.a.

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=52364&highlight=bilder+itunes
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50783&highlight=bilder+itunes
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50496&highlight=bilder+itunes

Ledsen Hugo_mac om du tycker vi är otrevliga. Jag önskar dig välkommne till ipod.se och grattis till din iPod. Men var snäll och sök innan du gör en ny tråd. Så hittar du ditt svar snabbare dessutom. Tack så mycket. Vi ses!

• Medlem
  • 2006-01-01 17:19

Ursäkta om jag tog i lite mkt! men blev bara irriterad.
Det verkar som om allt har löst sig här.

1
Bevaka tråden