Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kapade låtar?!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alltför ofta när jag lyssnar på min 5-star-playlist är en slumpmässig låt kapad... dom sista 3-4 minutrarna verkar ha försvunnit helt och hållet..
Att gå via Artist-Album-Spår hjälper inte heller, samma kapade låt där.. varför varför varför?!
Problemet försvinner vid nästa autosynkning, sen är det problemfritt ett par dagar och vips så har jag bara 2 minuter av nån annan låt kvar...
Fruktansvärt irriterande.. Speciellt om man drar iväg på nån resa ett par veckor, o upptäcker att favvolåtens sista 3 minuter är borta..
Vad är felet?! Eller vad är lösningen snarare...

hmm... det var ett skumt fel du har råkat ut för. Det mest sofistikerade svaret jag kan ge är att återställa ipoden med ipod updater.

• Medlem
  • 2006-01-02 19:20
Ursprungligen av Se[BBB]e:

hmm... det var ett skumt fel du har råkat ut för. Det mest sofistikerade svaret jag kan ge är att återställa ipoden med ipod updater.

Hade samma fel med mini, vet inte om det var uppdateringarna som fixade det eller om det var att jag konverterade om låtarna till AAC (det senare vet jag fungerade med vissa låtar)

Okey tack för svaren, ska testa en återställning..

1
Bevaka tråden