Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en liten fråga beträffande kombinationen G5 och tidigare versioner av Service Packs än tvåan som ju uppgivits som krav - den har nämligen endast åsamkat mig ångest och lidande å det grövsta, och jag förstår uppriktigt inte vad SP skulle ha med saken att göra, dessutom vet jag att det inte varit några kombinationsproblem med vare sig Nanon eller Shufflen oavsett vad det har stått i systemkraven - så, hur är det med bakåtkompabiliteten här?
Tror inte det ska vara några problem. Det brukar ju vara standard att skriva att man ska ha senaste uppdateringarna till OS:et. Jag har dock ingen G5 själv, så jag kan ju inte svära på det...
Måste man ha SP 2 till iPoden? Jag har inget servicepack och det funkar alldeles utmärkt (ifrågasätt inte detta, jag vet att det stämmer och jag vet varför jag inte har något servicepack installerat.)
Du kan ju alltid testa att koppla in iPoden utan servicepack, funkar det så funkar det, annars funkar det inte och då får du installera servicepack ^^. förstår inte varför du inte har sp2?
SP2 segar ner datorn, flera tidningar har testat det. Dock finns det inga andra nackdelar. Buggarna som alla är så rädda för fanns bara när SP2 var i BETA-stadiet.
SP2 segar ner datorn, flera tidningar har testat det. Dock finns det inga andra nackdelar. Buggarna som alla är så rädda för fanns bara när SP2 var i BETA-stadiet.