Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Video Problem?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du haft eller har du problem med din iPod Video? Gör din röst hörd!

  • Medlem
  • Robertsfors
  • 2006-01-04 13:30

Vad ska det tjäna till? Har man fått en iPod som inte funkar som den ska så har man ju garanti?

Om många har problem med en produkt är det väl mycket intressant att få reda på detta! Eller hur! Jag betalade inte 3200.- för att få en trasig produkt som i bästa fall återkommer om 2 veckor från rep.

*komplettering*
Enligt besked idag så kommer en helt ny att leveras till mig eftersom min enhet bevisligen var trasig vid leverans. Känns klart bättre nu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-04 13:42

min förra iPod (3G) var inte nöjd alls. det mesta som kunde strula gjorde det. men min nya video-iPod är helt otrolig. inte ett enda problem. det enda jag har haft problem med har varit Videora, o det är knappast iPodens fel.

Kunde du inte haft ett alternativ som man kunde få förklara ett eget fel. Jag hade problem med albumbilder.

Min har funkat bra, inga problem. Eftersom det är min första iPod har jag, som användare haft lite svårt att hitta alla funktioner (har säkert en hel del kvar ännu) men iPoden är som sagt utan skuld till det.

Har hört folk klaga på att den hänger sig när man ser film och jag kan säga att min jobbar lite långsamt om jag ser långa filmer, dvs det tar ganska lång tid för den att tex pausa eller så men om man bara låter den få några extra sekunder så funkar det bra.

1
Bevaka tråden