Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När man spelar upp en video och efter det startar en ljudbok så börjar båda spelas samtidigt å allt blir mycket konstigt. Det händer varje gång med! Någon mer som har haft problemet? Annars lär apple ju fixa det i nästa uppdatering.
Nej, jag har inte det felet. Det är garanterat en bugg som kommer fixas. Men buggar finns det att fixa av apple... Tex att man inte kan "vila" spelaren medans en film läses in.. Och att vissa bilder bundna till låtar inte visas när de spelas.
AHHH! Ska det vara så svårt för Apple att lagra ett bokmärke för att sen återuppta en ljudbok? Det funkar ju aldrig om spelaren får vila ett tag. Har gjort på alla sätt och vis när jag slutar lyssna. Men inte kommer den ihåg nått. Nu senast så spelades ljudboken upp från början fast tiden stod där jag sist slutade lyssna. Inte gick det att stoppa heller. Var tvungen att starta en låt och sen stoppa den. När jag sen gick tillbaka till ljudboken så började den från början och tiden visade 0.00.00...
Att dom inte tar ur tummen och fixar problemet. Har ju varit så sen G5 kom ut!
Jo, frågan är bara när? Jga lyssnar i stort sett dagligen på böcker i bilen på mina resor och det är riktigt jobbigt att den krånglar så mycket med just det.
Men den som väntar på nått gott...