Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nån som kan Ipod??

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en ipod mini. och mitt problem är att när jag överför låtar från itunes, så går det bra till en början. men när det har gått en stund så hänger sig itunes och jag får ett felmeddelande som säger att filer på min ipod är skadade. och att jag ska köra CHKDSK. efter att ha gjort det så upprepar sig samma problem. ITUNES säger att det inte går att läsa eller skriva till skivan.?????

jag har en pc med windows xp och usb 2.0. det fungerar på min flickväns ipod mini, men inte på min...:confused:

ÄR DET NÅGON SOM HAR EN ANING OM VAD JAG SKA GÖRA, ELLER OM JAG SKA LÄMNA IN DEN?

Ring apples tekniska support på 0771 199 519 så kan de hjälpa dig med problemet. Om du inte får svaret av nån annan här på forumet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 00:04

ladda ner senaste ipod updater och itunes.

testa att göra en restore (allt försvinner tyvärr men det gör det även om du skickar in den på service) så formaterar programmet om ipoden och förhoppningsvis så löser det problemet.

Håller med xtrem!

Jag har alla senaste uppdateringar och har gjort en restrore och återställt ipoden men problemet kvarstår??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-13 09:19

in på service om den säger samma sak efter en resotre

  • Medlem
  • 2006-01-17 20:38

Hur restorar man?

Hur restorar (formaterar) man iPod Mini?

Kan inte lägga in eller ta bort låtar från min iPod, det står att den uppdateras och sen är det fortfarande samma musik som innan i iPoden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-17 23:34

ladda ner Ipod Updater från apple.se

du ska inte uppdatera den du ska välja återställning/restore

  • Medlem
  • 2006-01-26 17:36

Går inte att restora

Det går inte att restora min iPod mini, det står att det körs av något annat program och kan därför inte restoras.. !!!??

1
Bevaka tråden