Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TV-program i nya iTunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 16:13

numera går det att välja tv-program i listan över vad typ av video det är i iTunes. grymmt bra, trodde jag o ändrade alla mina 20 olika tv-program. men sen till min förvåning så dök de inte upp som tv-program i min iPod. de dök faktiskt inte upp överhuvudtaget!!! de finns på iPoden, men jag kan inte få fram dem o jag kan inte se på dem.

först fuckar apple upp genom att släppa nya iPod Updater, som är skit, o nu detta..
vad i helvete är det frågan om?

Blev också förvånad och besviken över denna bugg! Tyckte det verkade skitbra och ändrade alla TV-serier till just det. Sen kunde man inte ens hitta dem på iPod:en. Va f*n?...
Hade verkligen varit undebart om det funkade. Hoppas de fixar detta (och alla andra dumheter som uppstod i och med senaste uppdateringen) snart.

• Medlem
  • 2006-01-13 07:52

Vet inte ifall detta är relevant, men innan den senaste uppdateringen så kunde man använda mrTVpod för att skapa "TV-Program" och där så skulle seriens titel ligga under Album i ID3-taggen, episodnr under tracknr och säsong under skiva. Avsnitten kanske inte visas därför att den info som är nödvändig inte finns tillgänglig. Det är lite långsökt och dumt av apple men värt att prova.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-13 10:19

provade det (inte med TVpod utan i iTunes) men det funkade inte tyvärr..

instämmer i klagolåten

jag blev också jätteglad när jag såg att det kommit en uppdatering med möjlighet till tv-kategorisering. Men den lyckan blev ju inte långvarig...

Nån idé att ta kontakt med Apple? Nån som gjort det och vet?

funkar det nu då?

1
Bevaka tråden