Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radioprylen, nån som köpt/ska köpa?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Är det någon som köpt radioprylen, den man har på hörlurarna till sin iPod? Finns den i Sverige än eller måste man beställa från USA?

Jag är himla sugen, tycker radio är det enda som fattas på iPoden men det skulle ju vara bra att veta vad några andra tyckte om den innan man handlar.:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2006-01-13 13:49

Knappast värt 500:-

För många är det nog lätt värt med 500 för radio och fjärrkontroll.

Definitivt är radion värd sina pengar.
Beställde den i förrgår och snart blir Nanon komplett. (hoppas den kommer snart)
Fjärrkontrollen på sladden blir som en bonus.

Synd bara att den bara funkar med nano och g5 (?).
Min gamla svartvita är tyvärr för gammal

Dags för en uppgradering?

Ursprungligen av H3CTOR:

Dags för en uppgradering?

Nej, har inte råd.

Okej

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-14 22:49

test kommer att publiceras innan midnatt på den

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-15 00:56

Jag kommer lätt att köpa den, saknar fjärrkontroll som jag hade till min gamla G3:a. Radio är bonus...

Hm... Ska jag behöva uppgradera min iPod som jag köpte i Oktober förra året, bara för att jag råkade köpa den mellan lanseringen av nanon och G5, köpte den två veckor innan G5 kom. Den är inte ens fyra månader gammal och Apple orkar inte ens ta fram nya tillbehör till den. Detta suger av Apple. De med färgskärm borde i a f fått stöd.

Håller med Flashboy, så jäkla dåligt... vad var vinsten att lansera Ipod Color? när det efter någon månad kom en nyare modell, med allt man önska sig (typ) bhaaa!! Jag tycker att de som köpt Ipod Color borde få köpa/ få den Nya G5 mot att man visar upp sitt kvitto.

1
Bevaka tråden