Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Alldeles för lång tid kvar till den officiella puben. Den 25/3 ses de som är törstiga klockan 19. Förslagsvis förlägger vi puben till Zorba så att vi kan snylta på Bollmans nät, men det går naturligtvis att diskutera om någon har ett bättre förslag.
Jag och Johan K dyker upp, samt någon mer som Johan hade varit i kontakt med.
Jag skall ha en hemtenta klar onsdag kl 12. Dock bara 5-7 A4 den här gången. Förutsatt att det inte blir för tidigt, och förutsatt att jag är färdig med denna (bör kanske tillägga att jag inte börjat ännu... ) kommer jag!
Skrevs ursprungligen av scooterbabe Jag skall ha en hemtenta klar onsdag kl 12. Dock bara 5-7 A4 den här gången. Förutsatt att det inte blir för tidigt, och förutsatt att jag är färdig med denna (bör kanske tillägga att jag inte börjat ännu... ) kommer jag!
Jag kan bjuda Scoterbabe på en bärs.
Välj ett hak som tar emot plastkort.
Jag måste skjuta på betalningarna eftersom Sydkraft tagit kraften ur mitt hushåll.
Helst American Express eftersom det är fördröjning på betalningarna där.
Någon hämd skall man ha.
Måste osså övernatta.
Å Zorba ligger på Gata ??
En fråga ??
Jag som aldrig varit med på pubträff gällande datorer.
Är det brukligt att ta med sig diverse CD skivor för att utreda för vad de är bra till.
Och få info om diverse program.
Ve och fasa. Bollman har tagit semester utan att ställa ut antennen på fönsterbrädan. Stor risk att vi blir utan uppkoppling och därmed får umgås på vanligt vis.
Verkar inte komma in till Malmö idag Har lovat familjen att eventuellt besöka MANDO på torsdag.
Hoppas det blir PUBkväll någon fredag så man får
stanna till lör-sön. krog,bio,pub.
Bild från kvällens aktiviteter.
(Lyckades inte lura ut hur jag skulle göra för att bif flera filer så jag monterade ihop bilderna, har någon tips om hur man gör?)
tjenare själv.. jotack, det var jätteskoj. Klart över mina förväntningar. (hoppas ingen tar illa upp). Vill ha fler och oftare, och kanske lite Lan (lite nördigare).
Aj aj nu missade jag det igen. Var på en konferans på Snogeholmsslott. Där jag för övrigt köpte den dyraste ölen i mitt liv. Fick en liten chock när jag lämnade in nyckeln: 65kr st för en vanlig tuborg guld! Tacka vet jag Möllan.