Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att hitta plats för att spara filer

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-24 19:30

Hej vänner,

Jag öppnar TextEdit, väljer "Spara som". Jag får upp fönstret (bifogad). För att se mina filer/mappar måste jag först klicka på exempelvis "OS X" för att allt ska bli synligt och valbart. Finns det ngn jag kan dela detta mindre helsike med, eller är jag ensam om detta?

Och sist, men inte minst, kan jag göra nå't för att kringgå detta?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-24 22:18

Du är inte ensam iallafall, men jag vet inte hur man ska lösa det. Rätt irriterande att inte ens bokmärken och sånt funkar förrän man klickat på en ny hårddisk.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-25 17:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Axel V
Du är inte ensam iallafall, men jag vet inte hur man ska lösa det. Rätt irriterande att inte ens bokmärken och sånt funkar förrän man klickat på en ny hårddisk.

Tack för "hjälpen"

Jag har också märkt detta och för mig luktar det 10.2.4-bug lång väg. Man kan ju inte ens trycka Kommando - D för att hoppa till Desktop och det har jag för mig jag alltid kunde göra tidigare.

Citat:

Skrevs ursprungligen av thevil
Jag kan fortfarande göra det. När hände det här för er? Händer det i alla program?

Det är bara när man får upp den där dialogrutan där ingenting är förvalt som jag har det bekymret. Klickar jag på en av hårddiskarna så kan jag sen trycka kommando D för att hoppa till skrivbordet.

1
Bevaka tråden