Nu har jag fått på hela shielden helt perfekt, inga luftbubblor och den sitter rätt.
Såg på den där videon där nån gjorde ett sk. scratch test på den. Han tog i me nycklar ganska rejält, satte även i den där påsen med all krimskrams utan å få den minsta repa, som gick att se iaf.
Nu har det gått ca12 timmar sedan jag satte på IS, tog ett 5kr mynt och testade o repa den på den tunna sidan. Tog inte i särskillt hårt eller öste på flera gånger men små repor uppstod ändå, av kanten på mynten då. Hursomhelst några få repor på sidan som syns inte ifall man inte tittar, min fråga är ska detta hända? Blev lite chockad, efter att ha sett honom gå loss på IS med nyckel rejält utan o få repor medans jag med några få lätta försök lyckades sätta dit några.
Tänkte också lite på att den ska ju stå 24timmar o fästa, kanske det har något med skyddet att göra förrutom limmet. Någon annan som testat liknande rep-test och inte lyckats sätta några repor alls?
Oavsett så tycker jag att det är bättre med IS än inget skydd alls då den är otroligt känslig för allt den rör vid.