Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett ovanligt fel när jag försöker uppdatera min ipod

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-01-21 21:39

Jag har använt itunes ett bra tag och det har funkat felfritt,när jag uppdaterade min ipod G5 igår så blev bildmaterialet helt fel, (låtar fick fel bild) . För att åtgärda detta valde jag att inte visa bildmaterial på ipoden via itunes för att sedan uppdatera och visa. men när jag uppdaterar för att visa bildmaterialet fick jag upp detta meddelande (bifogad bild) ...någon som vet vad det innebär och hur man fixar det ? Har sökt efter trådar med samma problem men ej hittat något .:(

Jag har EXAKT samma problem och får EXAKT samma meddelande med samma nummer (-50) när jag försöker uppdatera min Nano efter att jag bockat av och sedan bockat för "Visa albumbilder på idn iPod". Vill verkligen veta vad problemet är. Jag läste på iLounge, och de klagar på att de testat de lösningar som står med där men på några datorer så funkar det och några andra funkar det inte. Jag är väldigt irriterad av det här problemet och vill ha lite hjälp här, tack.

xtrem: Den där posten på iLounge är helt värdelös...tyvärr!!

1
Bevaka tråden